RSS

Verhuisd!

14 Jan

Is het aanstekelijk? Plots had ik zin om een ander blog aan te maken.Hemeltje-lief! Wat een gepruts! Ik ben niet zo technisch aangelegd en niet opgegroeid met de computer zoals velen onder jullie. Ik ben er ook nog niet hoor! Dat wordt al doende leren en proberen. Er mankeert nog van alles aan. Zelfs dingen die ik niet meer terug vind 🙂 . Een avatar had ik ook gemaakt (raar woord), maar kan hem niet meer terug vinden. Hij is er… maar waar… misschien komt hij plots bij gebruik alleen te voorschijn.

Ik hou ontzettend van de zee en al woon ik er ver vanaf, besloot ik toch een lay-out te maken in die richting. Nu heb ik mijn eerste bericht en kan ik starten. De rest komt wel, ik heb er vertrouwen in.

Mijn vorig blog blijft waar het is; http://www.bloggen.be/speedy/

 
13 reacties

Geplaatst door op januari 14, 2008 in start

 

13 Reacties op “Verhuisd!

  1. tomlievens

    januari 15, 2008 at 08:19

    Goedemorgen,

    Wat was uw vorig blog? In ieder geval veel plezier met dit nieuwe blog.

    Vriendelijke groet van de Spaanders voor de Vlaanders

     
  2. zeezicht

    januari 15, 2008 at 10:15

    Bedankt Tom! Je kent me wel als speedy 🙂

     
  3. Nagolore

    januari 15, 2008 at 12:26

    Nieuw “uitzicht”; echt mooi!
    nieuwe horizonten…, zicht op zee….,wat wil je nog meer….
    Knappe start!

     
  4. bart

    januari 15, 2008 at 12:35

    iedereen slaat aan het verhuizen precies momenteel! Goede keuze Speedy! Heel mooie layout ook! Ik pas mijn blogroll aan. Veel bezoekers gewenst.

     
  5. Annemie

    januari 15, 2008 at 12:39

    @speedy
    Ik heb nooit je vorige blog gezien, had er amper weet van – maar dit ziet er toch bijzonder fraai uit! Reeds toegevoegd aan mijn blogroll…
    Succes! 🙂

     
  6. zeezicht

    januari 15, 2008 at 12:50

    @Nagolore
    Bedankt voor het compliment! Ik weet nog niet hoe ik dat ‘edit’ kan kwijtraken en waar het voor dient.

    @Bart
    Ik heet nu wel zeezicht 🙂 moet er zelf nog aan wennen. Bedankt dat je het mooi vindt!

     
  7. Menck

    januari 15, 2008 at 13:36

    Welkom, Speedy. Er zijn de laatste tijd veel bloggen.be-bloggers die overstappen naar andere hosts. Ik geef ze geen ongelijk!
    Mocht je vragen hebben over deze voor jou gloednieuwe blogwereld: mail me maar, bel me desnoods of kom even op de koffie. Ik woon namelijk vlakbij de zee. 😉

     
  8. affodil

    januari 15, 2008 at 13:40

    Welkom bij de nomaden, Zeezicht. Ik pas ook gelijk mijn blogroll aan.

    Je avatar is intussen op de proppen gekomen, zie ik. Die “edit” is makkelijk als je je bericht opnieuw wil bewerken. Nieuwe bijdrage geschreven, goed nagekeken op fouten en toch “in ’t echt” nog iets gezien wat je niet zint? Dan kan je op die manier snel even terugspoelen en corrigeren.

    Ik ben hier ook nog volop aan het bijleren. Maar ik vind de layouts hier heel fris en helder. Voor jou met een zzebriesje. Leuk!

     
  9. zeezicht

    januari 15, 2008 at 14:16

    @Annemie
    Bedankt! Heb jou ook toegevoegd, fijn zo’n lange lijst!

    @Menck
    Bedankt voor de hulp en in de zomer moet ik toch die kop koffie eens komen drinken bij jou (aan de zee) Tot nu toe ben ik hier heel tevreden. Alles is mooier.

    @Affodil
    Ja ik voel de zeebries tot hier in Limburg 🙂

     
  10. Chelone

    januari 16, 2008 at 00:27

    Ziet er mooi uit Speedy. De kleuren zijn veel zachter. Het jij dat snel gedaan zeg!

     
  11. zeezicht

    januari 16, 2008 at 10:54

    @Chelone
    Snel?… ik heb er alles bij elkaar wel anderhalve dag aan gewerkt, heb gezweet van inspanning. Dat was allemaal latijn voor mij. Maar het is uiteindelijk toch gelukt, (met wat hulp van Menck 🙂 )

     
  12. Dorien

    januari 18, 2008 at 09:37

    Heel mooie foto, waar is die getrokken?

    http://www.bloggen.be/msichana_dopsie

     
  13. zeezicht

    januari 18, 2008 at 11:39

    @Dorien
    De header is van wordpress. (ondertussen is het een foto van Oostende) Maar als je het kleine beeldje bedoelt, dat staat in Blankenberge op de wandeldijk.

     

Geef een reactie

 
