RSS

Babe met knuffel.

18 Jan

imm006_8_466x350.jpg

 
4 reacties

Geplaatst door op januari 18, 2008 in cavia, foto's

 

4 Reacties op “Babe met knuffel.

  1. georgette

    januari 19, 2008 at 15:23

    ik vind dit blog heel goed maar zal er moeten aan wennen!maar de cavia is prachtig,en wordt vertroeteld,denk ik groete georgette.

     
  2. Dorien

    januari 21, 2008 at 10:26

    Aaaah die caafjes toch (^_^)!

     
  3. zeezicht

    januari 21, 2008 at 12:48

    @Dorien
    Babe leeft niet meer. Ze gaf haar knuffelbeertje op mijn vraag een kusje op zijn neusje. En ernaast slapen deed ze ook. Het beertje heb ik nog en heeft een ereplaats.

     
  4. Dorien

    januari 21, 2008 at 12:53

    Ooh jammer van Babe:-(

    Wel lief dat ze dat beertje kusjes gaf:-)

    Toen Cleo en Sheba elkaar weerzagen na Cleo’s dipje dacht ik even dat ze elkaar een kusje gingen geven, maar Cleo besliste dat het uiteindelijk toch maar een beet moest worden. Kon haar nog net tegenhouden:-p

     

Geef een reactie

 
