RSS

Daar wachten we op.

24 Jan

foto-002_466x350.jpg

 
8 reacties

Geplaatst door op januari 24, 2008 in foto's

 

8 Reacties op “Daar wachten we op.

  1. Blah

    januari 24, 2008 at 10:17

    Ja jong! Ik wacht daar zeker op!!! Geef me de lente maar!
    En ik heb hier wel efkes in een deuk gelegen met uw vorig berichtje van die lichtjes… manmanman, dat had ik willen zien, hahahahahahhaa!

     
  2. zeezicht

    januari 24, 2008 at 11:10

    @Blah
    Ik was net onderweg en zag al van die paasbloemen die bijna in bloei staan. Dus zullen we niet lang moeten wachten.

     
  3. Annemie

    januari 24, 2008 at 13:15

    Neen, die zullen er gauw zijn want Pasen is vroeg dit jaar – of is dat teveel Roze Brilgeredeneer? 🙂

     
  4. Menck

    januari 24, 2008 at 18:52

    Nog eventjes. De knoppen zijn al zichtbaar!

     
  5. zeezicht

    januari 24, 2008 at 19:22

    @…
    De foto is van vorig jaar, maar op dezelfde plaats staan ze nu al in knop.

     
  6. Fleur

    januari 24, 2008 at 20:48

    Goedenavond Zeezicht!

    Ik heb geen tijd vanavond om alle postjes van vandaag te lezen want ik heb nog behoorlijk wat werk voor ’t school maar ik wil je toch vlug even een héle fijne avond komen wensen!
    Liefs van Fleur

     
  7. affodil

    januari 25, 2008 at 07:44

    Op weg naar de brievenbus gisteren ook al een deel in de knop zien staan. ’t Kan nooit meer lang duren. Het is dan vandaag wel een flink stuk kouder, maar de zon zit er al aan te komen. Tegen vanavond weer een streepje dichter bij de lente!

     
  8. zeezicht

    januari 25, 2008 at 08:14

    @… Prachtig niet? Iedereen begint bloeiende bloemen te zien, dus de lente komt er aan, beste mensen!

     

Geef een reactie

 
