Net een gezichtje.

foto-016_466x350.jpg

4 thoughts on “Net een gezichtje.

  1. Geen idee, viooltjesparfum heb ik nog nooit geroken. Maar in boeken wordt het altijd als “ergerlijk” beschreven, dus zou ik het zeker niet aanschaffen…you never know.

    Maar van die bloemen krijg ik nooit genoeg. Ik ben vooral dol op wilde viootljes:-)

  2. @Dorien
    Ik heb ooit een flesje viooltjesparfum gekregen van een tante van mijn ex. Zij woonde in Parma en dat parfum wordt daar dus gemaakt. Maar ik word misselijk van de zeemzoete geur.
    Een bloembak met viooltjes kan soms ook zo ruiken.

Geef een reactie

