RSS

Een man voor Phaedra. (deel 1)

28 Jan

Toch een rare manier om aan een man te komen, via zo’n programma. Op mij geeft het steeds de indruk dat er een ‘vleesmarkt’ wordt gehouden.

Maar wat de kijkcijfers de hoogte in jaagt is opium voor het volk.

Eigenlijk heb ik gekeken uit nieuwsgierigheid. Heeft zo’n mooie opvallende vrouw dat nu echt nodig? En hoe kan ze uit twaalf vreemde mannen er eentje uitkiezen, waarmee het zou kunnen klikken. Van sommige heb je al snel een idee, gewoon door de manier waarop ze aankomen. Die ene welke al zijn kleding heeft meegebracht, omdat hij denkt de ‘wedstrijd’ te winnen. Zo is hij al gereed om dadelijk naar de woning van Phaedra te verhuizen. Op mij maakt hij een heel arrogante indruk. Zeker wanneer hij al snel beslag legt op de enige éénpersoonskamer. Terwijl er eigenlijk een bed te kort is, heeft hij zich breed geïnstalleerd. Gelukkig zijn de anderen van het vrienden-soort en zorgen dat Jan ook kan slapen.

Er is er maar één bij die vegetariër is, zoals de dame in kwestie ook, maar hij lijkt me niet direct het type welke bij haar zou passen. Zijn lengte speelt dan wel weer in zijn voordeel. Ik denk ook niet dat ik de hele serie ga volgen, het boeit mij niet zo.

Op het einde zal ik misschien wel kijken wie er overblijft. Ik zag maar één man met een opvallend echte uitstraling en dat was Jurgen. Benieuwd hoe ver ik mis ben. In zo’n reportage kunnen ze de beelden manipuleren net zoals ze willen dat de kijker het ziet.

We zien wel wie er overblijft…

 
20 reacties

Geplaatst door op januari 28, 2008 in TV

 

20 Reacties op “Een man voor Phaedra. (deel 1)

  1. Duvel

    januari 29, 2008 at 11:28

    Ze wind er geen doekjes rond.
    Ze wil zwanger worden en wil daarom asap een goeie vader vinden.
    Zo’n mooie vrouw (uiterlijk dan toch) , kan zich baden in de mannelijke belangstelling. Toch blijft ze single en zijn eerder relaties allemaal stuk gelopen.
    Dat wil ook iets zeggen.
    Enfin, als ze maar gelukkig wordt zeker ?

     
  2. Blah

    januari 29, 2008 at 12:38

    Niet naar gekeken en ik denk niet dat er naar zal kijken ook. Nu ja, als het dat is wat zij wilt, een man zoeken via TV, dan moet ze dat maar doen. Ik heb Phaedra altijd een intelligente en mooie vrouw gevonden maar nu daalt ze een beetje in mijn achting… ma ja, ieder doet zijn ding hè…

     
  3. affodil

    januari 29, 2008 at 14:29

    Als ze alleen op zoek is naar een maker voor haar kind, kan ze net zo goed een proefbuisje bestellen. Dan gaat die vader toch niet lang genoeg in de buurt wonen om zijn “product” te zien. Arm Vlaanderen!

     
  4. Annemie

    januari 29, 2008 at 15:24

    Ik begrijp niet wat die vrouwen bezielt om via een realityprogramma een man te zoeken! Ik voel mij gegeneerd in hun plaats…

     
  5. vandepotgerukte

    januari 29, 2008 at 17:18

    Ik wil ten allen tijde mijn product wel leveren, mits ze het persoonlijk komt halen.

    Was getekend

     
  6. zeezicht

    januari 29, 2008 at 18:18

    @Duvel
    Door in een show (want dat is het toch) mee te spelen kan ze niet weten of de overblijvende een goede vader is.

    @Blah
    Ze zal er wel goed voor betaald worden, denk ik.

    @Affodil
    Eerlijk gezegd had ik dat van haar ook niet verwacht. Ik schatte haar hoger in dan Wendy.

    @Annemie
    Wie zal de volgende zijn die daaraan meedoet?

    @Vandepotgerukte
    Heeft ze geen website? Kan je daar een berichtje achterlaten.

     
  7. Georgina

    januari 29, 2008 at 19:37

    Volgens een bekende coureur (een ex van haar) is zou ze enkel op zoek zijn naar een man met een dikke portefeuille. Ewel, ik geloof dat.
    Ik zie geen enkele andere reden om aan zo’n beschamend programma mee te doen.
    Maar of de deelnemers gescreend werden op hun financiële draagkracht… ???

     
  8. zeezicht

    januari 29, 2008 at 20:39

    @Georgina
    En als zij dan ook een man kiest die voor haar geld meedoet…

     
  9. Elise

    januari 29, 2008 at 22:01

    Ik vind dit programma echt wel belachelijk, hoe ‘real’ kan deze ‘reality’ zijn?

     
  10. zeezicht

    januari 29, 2008 at 22:03

    @Elise
    Het is en blijft een show, je kan zoiets niet ernstig nemen.

     
  11. Dorien

    januari 30, 2008 at 10:56

    Ach laat ze doen:-p Hebben wij weer eens goed gelachen (of ons goed geërgerd, dat kan ook;-)

    Ik volg het programma niet, maar de collega’s wel dus kan ik probleemloos volgen. Dat bespaart me ook weeral tijd ’s avonds:-)

    Misschien moet ik ook maar eens zo’n wedstrijd voor mezelf organiseren hahaha:-D

     
  12. affodil

    januari 30, 2008 at 10:58

    Als ze de “ware” kiest en een kind krijgt van hem, is dat nog show? Of is het dan ernst(ig)?

     
  13. affodil

    januari 30, 2008 at 10:59

    Sorry voo de dubbelpost. Wat te rap geweest. Valt dit eigenlijk niet onder schijnhuwelijken?

     
  14. zeezicht

    januari 30, 2008 at 16:07

    @Dorien
    Ja ik kon ook wel een man zoeken op die manier, maar ik hoef geen kind meer.

    @Affodil
    Ze wil een kind, maar wie zegt dat ze ook wil trouwen? Wendy heeft zich toch ook bedacht…

     
  15. chelone

    januari 30, 2008 at 23:29

    Van Love at first sight kan hier al geen sprake meer zijn.
    Hopelijk kiest ze voor geeneen en volgt ze haar hart.
    Griezelig zo’n vooropgezette romance.

     
  16. Dorien

    januari 31, 2008 at 14:06

    Ah ze zoekt eigenlijk gewoon een spermadonor:-p Tja, dat is eens een andere manier dan gewoon anoniem via een kliniek. Heeft ze zelf meer inspraak. Ik hoop dat die mannen dat dan ook beseffen.

     
  17. zeezicht

    januari 31, 2008 at 21:27

    @Chelone
    Na zoveel relaties, wat betekent liefde dan nog?

    @Dorien
    Die mannen staan likkebaardend in haar décolleté te loeren, zouden die nog denken?

     
  18. zapnimf

    februari 17, 2008 at 14:08

    Allez allez, ik ben weer de enige die likkebaardend naar dat programma zal kijken dus.
    Commentaar over hoe ze aan een man zal geraken, heb ik ook al niet… gezien ik de mijne van het internet geplukt heb.

     
  19. zeezicht

    februari 17, 2008 at 14:50

    @Zapnimf
    Ik kijk ook, voor diegenen welke mijn verslagje willen lezen.
    En jouw man… zo zullen er niet veel zijn op tinternet!

     
  20. zapnimf

    februari 18, 2008 at 14:50

    Pasop! Tinteret is groot hoor!

     

Geef een reactie

 
