RSS

Alaaf! Alaaf!

03 Feb

hpim1168_466x350.jpg

 
5 reacties

Geplaatst door op februari 3, 2008 in foto's

 

5 Reacties op “Alaaf! Alaaf!

  1. bart

    februari 3, 2008 at 20:20

    karnaval.
    ik bekijk het zoals een marsmanneke de belgische regeringsvorming observeert: met enig onbegrip.
    Maar zal wel aan mij liggen.

     
  2. zeezicht

    februari 3, 2008 at 22:45

    @Bart
    Oh, ik ben helemaal geen carnavalvierder. Maar ik wilde deze ‘Phaedra’ hier in beeld brengen. Of de man bij het vertrek een pruik had, weet ik niet. Misschien dat hij ze onderweg verloren is.

     
  3. Blah

    februari 4, 2008 at 17:32

    😀 neen, ik ben ook geen carnavalmens maar sommigen zijn echt grandioos verkleed hè! Ik ben zo eens in Halle op een postbode en een postbus gelopen op een ochtend. De postbode was gewoon als postbode verkleed en van zijn vrouw had hij een rode brievenbus gemaakt. Ik lag toen dubbel, hahahahaha!

     
  4. micheleeuw

    februari 4, 2008 at 18:25

    Ik herinner me canavalfuiven … 😉 Die verkleedpartijen geven telkens dat beetje extra.

     
  5. madameblogt

    februari 4, 2008 at 21:26

    Herinnert me aan mijn carnavalbelevenissen in Aalst, Duitsland, Zwitserland… Ja, ik was een groot carnaval- en fuifbeest… destijds. 😉

     

Geef een reactie

 
