RSS

Het experiment.

06 Feb

Het staat er al eens; ik ben geen liefhebber van reality-shows. Waarom ging ik dan over ‘De man voor Pheadra’ schrijven?

Ja ik beken schuld… het was een experiment. Ik wilde eens zien hoe dat werkt als je iets actueels op je blog zet. Lezers kwamen er genoeg op af. Deel een heeft 99 bezichtigingen gehad (tot nu toe) en deel twee staat nu op 69. De eerste keer waren er wel wat meer reacties, maar de meesten laten weten dat ze niet kijken. Je kent dat wel, iedereen heeft er over gehoord, maar niemand kijkt er naar.
Dus heb ik sommige lezers misschien een beetje op het verkeerde been gezet, maar ik wilde nog niets verraden.

Iets heel grappig zijn de zoektermen waardoor de bezoekers op mijn blog kwamen. Er waren er 41, waarvan ik jullie sommige niet wil onthouden.

De meesten zochten; de man van Phaedra, vegetariër, of wie wordt de man van, dan de namen van de mannen. Jan De Man stond op kop, die werd het meeste gevraagd. Iemand zocht foto’s van de deelnemers, eerste afvallers, maar het allergrootste toppunt was wel deze: vrouw wil zwanger worden en zoekt man… stel je voor. Zitten die mensen daar te zoeken en komen bij Zeezicht uit.

Nu krijg ik net een reactie van ene Georgina dat ze het tof vindt om bij mij het verslag te kunnen lezen. Sorry Georgina, je zal zelf moeten kijken.

Tegen middernacht heb ik de cijfers nog eens bijgewerkt… en hier sluit ik mijn verhaal af.

 
8 reacties

Geplaatst door op februari 6, 2008 in TV

 

8 Reacties op “Het experiment.

  1. Menck

    februari 6, 2008 at 22:07

    Geef maar toe dat je stiekem een verstokte ‘reality tv’-kijker bent en dat dit logje een excuus van jewelste is. 🙂

     
  2. zeezicht

    februari 6, 2008 at 22:43

    Als ik een man was zou ik misschien stiekem kijken.
    Maar ik denk wel dat ik de laatste aflevering wil weten wie het uiteindelijk geworden is.
    Dat die zoektermen zo zouden zijn, had ik zeker nooit verwacht, dus mag ik wel zeggen dat mijn experiment mij iets heeft bijgebracht.
    Ik zou eerder zeggen dat dit onderwerp een excuus van jewelste was om een stukje te schrijven. 🙂

     
  3. bart

    februari 7, 2008 at 12:14

    zoektermen zijn soms zeer grappig.
    zo komt er bij mij geregeld volk langs via ‘sproeimiddel mos’. Die komen dus van een kale reis terug, in mijn wildernis 🙂

     
  4. micheleeuw

    februari 7, 2008 at 15:28

    Ik kijk dus zelf (ook) niet maar mijn collega’s wel. Die vertellen er dan alles over tegen een andere collega, tot mijn grote spijt. 😦
    Ja, ja, zeggen ze allemaaal ! 😉

     
  5. zeezicht

    februari 7, 2008 at 17:19

    @Bart
    Bij mij werd er eens gevraagd achter anti-parasietenshampoo…

    @Micheleeuw
    Zo blijf je toch op de hoogte, zonder te kijken. 🙂

     
  6. micheleeuw

    februari 8, 2008 at 11:22

    Aangezien ik niet kijk, wil ik het ook niet weten ! 😦 Als ik iets wil zien, kijk ik zelf wel of neem het op. Machines genoeg hier : video boven én beneden, dvd hard disc, dvd schijf.

     
  7. zeezicht

    februari 8, 2008 at 13:00

    @Micheleeuw
    Ah, blijkbaar had ik dat even verkeerd begrepen!

     
  8. georgina75

    februari 24, 2008 at 13:16

    Hihi, toch bedankt dat je je opoffert om verder te kijken.

     

Geef een reactie

 
