RSS

Weekendbabe.

22 Feb

predikant-babe_466x350.jpg

 
5 reacties

Geplaatst door op februari 22, 2008 in cavia, foto's

 

5 Reacties op “Weekendbabe.

  1. Menck

    februari 22, 2008 at 22:01

    Ik had bij de titel ‘Weekendbabe’ toch een enigszins lekkerder dier verwacht. 😉

     
  2. zeezicht

    februari 22, 2008 at 22:07

    @Menck
    Dat was te denken. 🙂 Maar als je deze ‘babe’ gekend had, zo krijg ik er nooit meer een.

     
  3. micheleeuw

    februari 23, 2008 at 13:39

    Moet je, voor het weekend, voor dit lieve beestje zorgen of is het een foto van je huisdier dat je vroeger had ?

     
  4. zeezicht

    februari 23, 2008 at 14:06

    @Micheleeuw
    De titel is een beetje misleidend, als grapje, maar haar naam was echt Babe. Ze was vroeger mijn schatje, maar is slechts twee jaar mogen worden. Toen ik haar kocht woog ze maar 120 gram, daarna 1,200 kilo. en ik heb haar heel veel kunnen leren.
    Ze is gestorven aan klierkanker.

     
  5. Dorien

    februari 25, 2008 at 11:09

    Haaa, daar hebben we Babe weer (^_^)Jammer dat ze maar 2 is geworden.

    Met mijn caafjes tot dusver alles goed. Ik heb hun nagels geknipt dit weekend, iets waar zij toch minder over te spreken waren :-p

    Meer foto’s van caafjes!!!

     

Geef een reactie

 
