RSS

Stop maar met eten.

05 Apr

Nu zijn het weer de eieren van de huiskippen die afgekeurd worden. Het zal wel waar zijn dat er dioxine en weet ik veel wat inzit.

We zullen weer eieren moeten kopen van legbatterijen. Maar wanneer ze het eten van die gestreste kippen gaan onderzoeken, wie weet wat er dan aan het licht komt?

Onze huiskippen mogen niet in de grond pikken, maar groenafval… waar groeit dat? Juist…

Dus ook geen afval meer geven. Maïs en andere graangewassen zijn ook groot geworden in grond.

Vis bevat te veel kwik, vlees… weet-ik-veel-wat. Er is hier maar een oplossing… stoppen met eten, want er is niets meer goed. Best ook niet meer ademen, want de kwaliteit van de lucht rondom ons is ook maar bedenkelijk.

Om terug te komen op de eieren, een eitje van je eigen kippen smaakt tenminste nog lekker, dus is de keuze snel gemaakt.

 
9 reacties

Geplaatst door op april 5, 2008 in dagelijks

 

9 Reacties op “Stop maar met eten.

  1. micheleeuw

    april 6, 2008 at 10:37

    Ik dacht dat die melding een 1 aprilgrap was. Niet dus ?

     
  2. zeezicht

    april 6, 2008 at 10:55

    @micheleeuw
    Als je gelijk hebt, hebben ze mij goed liggen gehad.
    Maar ik vrees dat het waar is. De bodem zou zo vervuild zijn, dat er drie tot vijf maal meer dioxine inzit dan de toegelaten Europese norm.
    PCB’s , lood, zelfs DDT.

     
  3. veerle

    april 6, 2008 at 13:52

    Ja, tegenwoordig is niks nog gezond. In wijn blijken ook al chemicaliën te zitten (die er wettelijk gezien niet mogen inzitten)… Iemand zei me ooit: ‘Je moet daar allemaal niet blijven bij stil staan. ’t Is goed wat vergif binnen te nemen als antigif voor het vergif dat je zonder dat je ’t weet binnenkrijgt.’ en hij schonk zich het zoveelste glas wijn in.

     
  4. zeezicht

    april 6, 2008 at 15:15

    @veerle
    We zullen het zo wel moeten opnemen, dood gaan we toch ooit.

     
  5. zapnimf

    april 7, 2008 at 22:28

    Als ik niet meer eet… kan ik je niet meer lezen, zeezicht, wegens verhongering.

    En als we nu eens groenten zouden kweken in onze living, in plantenbakken? Zou dat helpen?
    Waarvan we het afval dan geven aan de kippen die we voor de gelegenheid naar de slaapkamer hebben verhuisd.

     
  6. zeezicht

    april 8, 2008 at 08:04

    @zapnimf
    Jij en groenten in plantenbakken? Whahoehihahieo!!!!
    Ik zie de arme dutskes al uitgedroogd om hulp roepen.
    En kippen in de slaapkamer… Hill blij zeker?

     
  7. Blah

    april 8, 2008 at 08:13

    Mijn kipkes hun eikes zijn vééééél te lekker om te laten liggen. Vergeet het maar dat ik supermarkteikes ga eten, bah!
    Zeg…:D en salami is kankerverwekkend, en groene bladgroente is radioactief en het groen van een aardappel is vergif en in wijn zit antigel en in vis zit kwik en andere vieze dingen want de zee is ook vies, je gaat er beter niet meer in pootjebaden, en je wordt gek van koeievlees, kuisproducten zijn nu ook al kankerverwekkend… ik zou al 100x dood moeten zijn dus… 😀

     
  8. zeezicht

    april 8, 2008 at 08:26

    @Blah
    Ja, daarom deze titel. Dood gaan we toch!

     
  9. micheleeuw

    april 8, 2008 at 17:17

    Als ze steeds de normen aanpassen, is het niet moeilijk hé. Laat maar komen die ‘rommel’ ! Zolang ik het lekker vind, vreet ik het op. 😉

     

Geef een reactie

 
