RSS

Water en Lucht.

06 Apr


 
23 reacties

Geplaatst door op april 6, 2008 in foto's, Genk, molenvijvers

 

23 Reacties op “Water en Lucht.

  1. boomkruiper

    april 6, 2008 at 16:37

    Wat een heerlijk zeezicht ;). Prachtige spiegeling!

     
  2. nagolore

    april 6, 2008 at 17:16

    Zeezicht, zeezicht,
    water en licht…
    Knappe foto’s;
    mooie beeldopbouw.

     
  3. madameblogt

    april 6, 2008 at 18:45

    Ik kon het niet laten. ‘k Heb de foto’s in Photoshop eens op z’n kop gezet. ’t Gaf wonderbaarlijke resultaten.

     
  4. zeezicht

    april 6, 2008 at 18:53

    @boomkruiper
    Ik hou van mooie luchten en wolken.

    @nagolore
    Bedankt. En zo mooi weer was het hier vandaag. Op tv gezien dat de zon niet overal scheen.

    @madame
    Dat zal wel, met die kleine golfjes erin. Want een klein beetje beweging was er toch. Misschien een idee voor een schilderij?

     
  5. Karen

    april 6, 2008 at 20:52

    heel mooie foto’s, die spiegeling op dat water. geweldig!

     
  6. zeezicht

    april 6, 2008 at 21:24

    @Karen
    misschien had ik alleen het water in beeld moeten nemen, dan was het heel speciaal geweest.

     
  7. Blah

    april 6, 2008 at 21:28

    Awel, uw titelke is goed gekozen 😀

     
  8. Annemie

    april 6, 2008 at 22:09

    Dat zijn machtige foto’s!

     
  9. zeezicht

    april 6, 2008 at 22:11

    @Blah
    Het had ook water en licht kunnen zijn.

    @Annemie
    Bedankt, af en toe krijg ik eens zo’n idee.

     
  10. fotomart

    april 6, 2008 at 22:50

    Naar waterspiegelingen kan ik uren kijken. Zeker als er een blauwe lucht bij hoort, dan bekom je prachtige kleuren.

     
  11. zeezicht

    april 7, 2008 at 10:40

    @fotomart
    Daarom hou ik ook van de zee, daar kan ik naar blijven kijken.
    Met deze lucht had ik wel echt geluk.

     
  12. Xray

    april 7, 2008 at 18:31

    Prachtige foto’s. De weerspiegelingen maken de plaatjes af.
    Je had ook het juiste wolkendek.

     
  13. zeezicht

    april 7, 2008 at 21:33

    @Xray
    Ik weet ook de beste plaatsen om weerspiegeling te krijgen.

     
  14. zapnimf

    april 7, 2008 at 22:24

    Water en lucht.
    EN BOMEN!!

     
  15. Menck

    april 8, 2008 at 06:37

    Mooie foto’s. Goed scherp ook. Met welke camera fotografeer je?

     
  16. zeezicht

    april 8, 2008 at 08:23

    @zapnimf
    die bomen dienen om het geheel aaneen vast te houden, anders loopt het water weg.

    @Menck
    In den beginne had ik een Minolta spiegelreflex, half automatisch. Loodzwaar, met metaal gevoerde tas. Daar heb ik veel mee geëxperimenteerd. Maar veel dia’s gemaakt wegens goedkoper.
    Net voor de digitaaltjes er kwamen kocht ik nog een Pentax, volledig automatisch, klein en handig, maar met filmrolletjes.
    Toen ik mijn pc had, heb ik een gewone HP digitaal aangeschaft, 4,1 MP, R607, ondertussen ook alweer verouderd.
    Het enige waar ik op gelet heb was de grote Li-on battery.(en de prijs uiteraard) Het handige is dat je kan wissen wat tegenvalt, om enkele goede foto’s over te houden.
    Ik zou toch nooit geen groot spul meer kopen, want deze heb ik steeds bij in mijn handtas.

     
  17. micheleeuw

    april 8, 2008 at 17:20

    Je hebt je zeer nuttig bezig gehouden. Bedankt om te delen.

     
  18. Karen

    april 8, 2008 at 17:35

    het water alleen zou niet het effect geven dat het nu heeft denk ik. Dus ik gok erop dat dit echt wel een betere optie is.
    (al ben ik echt geen fotografie-kenner ;-))
    Op één van de vorige comments trouwens; ik kan ook uren naar de zee staren, deze week dus toch nog een bezoekje aan de zee proberen brengen!

     
  19. zeezicht

    april 8, 2008 at 19:27

    @micheleeuw
    Ik probeer alle seizoenen in beeld te brengen. Maar ik zal nog eens moeten zorgen voor een paar mooie zonsondergangen.

    @Karen
    Een van dees dagen wil ik ook naar zee, ik wacht op de gepaste dag.

     
  20. chelone

    april 9, 2008 at 23:23

    Zo helder! Foto’s om meermaals te bekijken.

     
  21. zeezicht

    april 10, 2008 at 15:20

    @ chelone
    Ja je moet maar geluk hebben met het juiste licht hé.

     
  22. paulineg

    april 10, 2008 at 19:20

    Knappe foto’s zeg !

     
  23. zeezicht

    april 10, 2008 at 19:58

    @ paulineg
    bedankt dat je ze mooi vindt.

     

Geef een reactie

 
