Ik ben boos.

Mijn ander blog ‘speedy’ blijft staan zoals het is. Ik dacht; voor alle zekerheid ga ik het paswoord veranderen. (langer maken). Jawadde… was ik er maar afgebleven. Gedaan met inloggen. Alle raadgevingen heb ik opgevolgd om het in orde te krijgen… noppes, niks.

Alleen de melding u hebt een verkeerd paswoord ingegeven verscheen keer op keer. Dan kan je het opvragen bij de webmaster per mail. Oh, het komt onmiddellijk door, maar alles klopt en wanneer ik weer probeer, wordt het paswoord geen enkele keer aangenomen.

Na veel zoeken vind ik ergens de vermelding dat je geen % teken mag gebruiken… dat is nu net wat ik gedaan heb. Maar waarom heeft het blog dat aangenomen? Ik snap er geen jota van.

Nog een mail met die vermelding naar de webmaster en als antwoord krijg ik enkele handelingen om uit te voeren die ik al allemaal zelf had gevonden, maar niet geholpen hebben.

Ik ben het beu en ga stoppen met proberen, dan blijft het maar zoals het is. Misschien dat op een dag de server mij goedgezind is en het probleem vanzelf verdwijnt… als Pasen op een vrijdag valt.

11 thoughts on “Ik ben boos.

  1. Dat was ook bij bloggen.be meen ik me te herinneren? Ik heb daar ook nog steeds mijn oude (eerste) blog en vorige week had ik ongeveer hetzelfde voor, ik geraak er niet meer op. Ik heb sindsdien niet meer geprobeerd, niet meer aan gedacht eigenlijk. Ik dacht net hetzelfde: zal wel overgaan…
    (Toch direct nog eens proberen)

  2. @ Aïda
    Wat ik niet begrijp is dat ik wel kon inloggen tot het paswoord veranderd was, en toen lap… niks meer. Misschien omdat ik zo lang niets nieuws meer heb geschreven?

  3. @ micheleeuw
    Het is misschien overdreven om boos te zijn, maar af en toe ging ik nog eens kijken achter de schermen naar het aantal bezoekers en landen. Inloggen is niet moeilijk, maar wanneer het paswoord geweigerd wordt, lukt het natuurlijk niet.

  4. Vaneigens dat je er kwaad om wordt.
    Had je in een zatte bui je paswoord lopen rondbazuinen dat je dat ineens persé wilde veranderen?

    Zoals Blah al zei, ’t is precies overal wel iets. Eergisteren kreeg ik dat sterretje waarmee mijn stukjes beginnen er niet meer op en als ik foto’s post, zie ik mijn rechterkolom verdwijnen. Ewel, daar kan ik ook niet mee lachen.

  5. @ zapnimf
    Mijn paswoord bestond maar uit vier letters en ze raden je aan om eens af en toe te veranderen. Ik maakte het meteen langer, zodat mijn blog niet gehackt zou worden. Ja heel slim van mij hé?

  6. Tip: stel je teksten veilig, want voor je het weet annuleert P. Vyncke en zijn onzalige trawanten je oude blog wegens ‘te lang inactief’.

  7. @ Voor bloggen.be was ik bij seniorennet. Op zekere dag was daar alles verdwenen. Volgens de webmaster had ik te kennen gegeven dat ik dat blogje niet meer wou. Ik had nochtans helemaal niets laten weten. Ik krijg nog wel geregeld de vraag waarom ik me niet meer meld op hun forum en of ik in zijn tijdschrift iets wil publiceren. Geen touw aan vast te knopen aan dat Vyncke-gedoe.

  8. @ Menck
    De kortverhalen heb ik wel, maar de rest kan ik vergeten, of ik zou alles moeten overschrijven.
    Er zijn nochtans blogs van jaren oud, die zelfs nooit gebruikt zijn.

    @ madame
    De reden dat ik bij bloggen.be vertrokken ben is omdat daar geen enkele lijst meer klopte. En als je wilde publiceren, duurde het soms zo lang dat je het bericht kreeg: pagina verlopen, maar de tekst was ook weg. Dat tijdschrift, daar wil ik ook niet aan meewerken.

Geef een reactie

