Soms kan een week héél lang duren.

Zoals de voorbije week. De hele week ziek geweest: darmontsteking.

Je kan dan gaan nadenken wat zou ik misschien verkeerd gegeten hebben, maar het maakt niets uit.

Ik heb wel bij geleerd, nooit geweten dat darmen zoveel water kunnen bevatten en loslaten. Een nacht was het gedurig aan naar het toilet. Pas in bed, weer op. En dan ook nog ziek voelen.

Ik ben zo iemand die niet in bed kan blijven. Dat is een uurtje gaan liggen en dan weer op.

Een geluk: ik was niet misselijk, daar heb ik medicatie voor, dus ging het allemaal naar beneden. Maar is dat beter? ziek is ziek!

Voor mij is dat een hele week naar de botten, waar ik echt niets aan heb. (ik hou hout vast dat het nu gedaan is) Ondertussen voel ik mij zoals een oude slappe vaatdoek.

Nee er zijn fijnere dingen om een week door te brengen!

22 thoughts on “Soms kan een week héél lang duren.

  1. @ adelheid
    Bedankt. Ik zal zeker genieten wanneer het voorbij is. Zo heeft alleen zijn ook soms voordelen. Als je ziek bent, deur toe en je hoeft met niemand rekening te houden.

    @ tijdtussendoor
    Ik heb net ergens gelezen dat pasta nog beter zou zijn dan rijst.

  2. @ Leibele
    Danke, danke!

    @ veerle
    Ja gelukkig wel x 2!

    @ zapnimf
    Allé, meent ge da nu? En ik dacht: beetje krachtvoeier…

    @ hilde
    Awel sé… ik voel mij al stukken beter… ne mens moet eens af en toe betutteld worden zeker?

  3. Ook van mij nog alle beterschap gewenst! Nu, om het weer hoefde je al niet verveeld te zitten, terwijl jij in je zetel lang. Tenzij je in betere Vlaamse oorden vertoeft dan ik.
    Groetjes!

  4. Een weekje “out”? Wel je hebt niks gemist van de wereld. Politiek draait het land nog altijd vierkant en het weer was ook niet om te genieten.
    Alleen dat rottig ziek gevoel is vreselijk.
    Genezen nu? Welkom terug in de wereld!

  5. @ fotomart
    Ziek zijn betekent niet dat ik van de wereld ben!
    En de politiek? Dat is om misselijk te worden.
    Ze gaan steeds geld zoeken… ik wil wel helpen zoeken.
    En dan hebben we het nog niet over de ronde van Frankrijk…

    Bedankt voor het medegevoel! 🙂

Geef een reactie

