Award- stokje.

Wat een eer… van madameblogt kreeg ik deze award, waarvoor dank, maar het is in feite een stokje.

De bedoeling is dat je hem doorgeeft aan zeven blogs welke je graag leest.

Jammer genoeg weet ik niet hoe ik de links erbij moet plaatsen zoals het eigenlijk zou moeten. Maar ik stuur mijn favorieten een berichtje in het reactieluik. Wie naar de blogs wil, vindt de namen in mijn blogroll.

En van de genomineerden wordt verwacht om ook zeven andere blogs deze eer te schenken.

Ik ga dadelijk aan de slag:

Dorien, omdat ze net als ik van cavia’s houdt.

Chocomoose, omdat hij zo vertederend kan schrijven over de zapjes.

Tante Annie, omdat ik vermoed dat ze hier ergens dichtbij woont.

Adelheid, omdat haar blog overloopt van poëzie, die ik niet altijd begrijp, maar dat hoeft ook niet. Het is allemaal zo mooi om te lezen.

2Complex, ze schrijft helemaal niet complex, fijn blogje om te lezen.

Margo, omdat ik het gevoel heb dat wij samen goed zouden kunnen praten.

Lentesneeuw, een blog dat mij aantrekt, waarom? Gewoon omdat het zo is…

Jullie kunnen de award op je eigen blog zetten en dan de zeven andere uitverkorenen vermelden.

En dan zijn er nog zoveel blogs die ook in aanmerking komen, maar ik moet mij beperken tot zeven… jammer…

Nogmaals dank aan Madame voor de uitleg om de links alsnog te kunnen maken. Joepie! Weer iets bijgeleerd!

22 thoughts on “Award- stokje.

  1. Heeeey! Bedankt! Ik heb op mijn beurt mijn plicht gedaan en mijn persoonlijke top 7 samengesteld. Natuurlijk behoor jij ook tot mijn blogs-to-read… maar stokjes worden niet teruggegooid, right :o)
    Geniet nog van de erkenning! Grtz :o)

  2. @ Leibele
    het is moeilijk kiezen, want je moet je beperken tot zeven blogs, maar iemand anders zal jou misschien wel een award geven.

    @ lentesneeuw
    Oh, je verdient het hoor!

  3. Zegzeg… briljant, sinds wanneer schrijf je dat als brilliante? (Vandaar dat ik dat logo heb overgeslagen)

    De snelheid van de stok te volgen, is binnenkort iedereen genomineerd.

  4. En hahahahahahaa! Tante Annie omdat je vermoedt dat ze bij je in de buurt woont?
    Misschien ook omdat ze zo fantastisch schrijft?

    Bij deze, Tante Annie, ik ben jou vergeten, maar jij hoort eigenlijk ook in mijn rijtje van hardoplachers thuis. Oeps en sorry!

  5. @ zapnimf
    het is geen Nederlands, maar Italiaans. Er staat ‘brillante premio’.

    Natuurlijk omdat Tante Annie plezant schrijft!
    Ik had er nog veel meer willen noemen, eigenlijk mijn hele blogroll.

    Maar idd, het gaat zo snel dat heel blogland aan de beurt komt.

  6. (bloost)
    Dank voor je omschrijving. En nu het probleem van het doorgeven.. Dat kan ik niet, bij zulke “Awards”, ik kies nu voor een wereld van “mekaar aanvullen” en niet voor “de deze is brillant” (en de anderen niet?) Ik geef àl de blogs in mijn bloglijstje een virtueel pluimke, omdat ze mijn wereld verruimen, en lees er sporadisch nog vele andere, even “brillant”. En jou lees ik graag, Zeezicht, (ik trek me nu eventjes nikske aan van de regel “dat je een stokje niet mag terugsturen” haha), omdat je me over vele dingen doet nadenken.

  7. Oew, dit is een gevaarlijk stokje. Wanneer ik links zie staan naar blogs die voor mij nog onbekend zijn dan wil ik daar uiteraard eens gaan snuisteren en misschien wel blijven terugkomen. En ik volg nu al veel te veel blogs. Miserie, miserie. 😉

  8. @ adelheid
    Ik weet het dat er veel blogs zijn die we goed vinden. En ik had graag mijn omschrijvingen wat meer uitgebreid. Maar ik schrijf nogal beknopt. Maar iedereen moet zeven andere blogs kiezen, dan komen er toch veel aan bod.
    Eerst zag ik het ook niet zitten omdat het moeilijk kiezen is. En de bedoeling is niet dat de ene beter is dan de andere.
    Maar je bent daar vrij in hoor.

    @ Linn
    Mijn blogroll is lang, maar er zijn er nog meer die ik lees, bij andere bloggers of de tops.
    Alle dagen alles lezen gaat niet, je moet je keuze maken.
    Ik ontdek er ook nog steeds nieuwe.

  9. @ pauline grossen
    bedankt Pauline, jij had er ook bij mogen zijn voor de mooie foto’s en omdat je mij steeds weer verbaast dat je ondanks je prille leeftijd, toch zo volwassen overkomt.

    @ Dorien
    Ik ben al wezen kijken en ga die blogs ook zeker lezen.

Geef een reactie

