RSS

Reuzehooiwagens.

06 Aug

 
18 reacties

Geplaatst door op augustus 6, 2008 in foto's

 

18 Reacties op “Reuzehooiwagens.

  1. zapnimf

    augustus 7, 2008 at 00:00

    En hier ben ik alweer!
    Owkeey, bij deze wil ik mijn reactie van daarnet terugnemen!
    Jasses!

     
  2. zeezicht

    augustus 7, 2008 at 00:18

    @ zapnimf
    dat dacht ik wel…

     
  3. liza

    augustus 7, 2008 at 06:58

    Iew, ben normaal niet vies van spinnen, maar dit is er een beetje over. Heb jij die foto’s gemaakt? Is dat op jouw terras ofzo? Brrr…

     
  4. liza

    augustus 7, 2008 at 07:01

    Ok, effe je andere post over hooiwagens nog es gelezen, gelukkig heb jij deze foto’s dus niet gemaakt…

    Toch nog es: ieuw!!!

     
  5. affodil

    augustus 7, 2008 at 08:56

    Ik krijg er eerlijk gezegd jeuk van als ik die foto’s bekijk!

     
  6. zeezicht

    augustus 7, 2008 at 09:23

    @ liza
    djees… als dat op mijn terras was, dan woonde ik al mijlen ver van hier! idd: ieuw!!!

    @ affodil
    hopelijk maken ze ons niks wijs… of hopelijk juist wel…

     
  7. Tamara

    augustus 7, 2008 at 10:06

    Jaajks! Ik kreeg spontaan rillingen, kippenvel en misselijkheidsgevoel bij deze foto’s.
    Ik heb sowieso een hekel aan spinnen (een irrationele angst dat ze over mij kruipen), maar dit slaat alles!

    Hopelijk droom ik er vannacht niet van!

     
  8. tijdtussendoor

    augustus 7, 2008 at 11:26

    Brrrr…ik krijg er op slag jeuk van…

     
  9. Leibele

    augustus 7, 2008 at 12:32

    Prachtige foto,s.

     
  10. katrienie

    augustus 7, 2008 at 12:58

    eikebah… echt wel vies!

     
  11. zeezicht

    augustus 7, 2008 at 15:19

    @ tamara
    Zolang het maar bij foto’s blijft gaat het nog.

    @ tijdtussendoor
    ja raar hé, wat zo’n zicht teweegbrengt.

    @Leibele
    dat is waar, gelukkig was ik er niet bij toen ze gemaakt werden! 🙂

    @ katrienie
    ik vermoed dat ze alleen voor wetenschappers interessant zijn. Wij komen ze liever niet tegen.

     
  12. bart

    augustus 7, 2008 at 19:57

    WIJS!
    Gimme gimme gimme!!!

     
  13. Elise

    augustus 7, 2008 at 21:07

    mmm ik denk dat ik deze foto’s best niet laat zien aan mijn arachnofobe vriendin-ze kan gegarandeerd een nacht niet slapen!

     
  14. zeezicht

    augustus 7, 2008 at 21:29

    @ bart
    jij moet in je tuin toch wel een plekje hebben waar je deze lieverdjes zou kunnen vinden?

    @ Elise
    neen, dat zou ik dan ook maar niet doen!

     
  15. Aïda

    augustus 8, 2008 at 13:14

    Dit lijkt wel een scène uit Arachnophobia!

    (http://www.imdb.com/title/tt0099052/)

     
  16. zeezicht

    augustus 8, 2008 at 17:00

    @ Aïda
    eigenlijk toch wel akelig hé!

     
  17. micheleeuw

    augustus 10, 2008 at 12:31

    Ik krijg braakneigingen van die foto’s (en mijn drankovergebruik van eergisteren is niet de schuldige) !
    *gruwelt*

     
  18. zeezicht

    augustus 10, 2008 at 14:02

    @ micheleeuw
    als ik de foto’s zelf had moeten nemen, had ik misschien ook gebraakt. (zonder drank)

     

Geef een reactie

 
