Blogmeeting bij Chelone.

We worden wel verwend zeg, twee meetings redelijk kort na mekaar.

Wat klagen sommigen toch dat ze er zonder gps niet geraken. Met het plannetje van Chelone, geen probleem gehad. (ahum…) Ik moet wel toegeven dat ik ook nog nooit zoveel Zeeptstraten achter elkaar ontwaarde.

Het bleef maar: dan rechts, dan links… maar we hebben niet moeten vragen (stoef, stoef), ook niet aan die vent met zijn grasmachine.

En dan kom je aan bij Chelone; een aards paradijs van bloemen en planten.

We waren bij de vroegen en daarom pasten we nog onder de parasol toen er heel even een donkere wolk zijn lading kwijt wilde. Geen probleem, we bleven droog. Mijnheer van madame (sorry, ik vergat zijn naam) wees naar boven waar de flapjes van de parasol een beetje geplooid waren. Zijn woorden waren nog niet weggewaaid of Menck kreeg al een klets water in zijn nek. Omdat ik hard in de lach schoot, kreeg ik meteen mijn straf, want een volgende douche was voor mij bestemd. Net achter mij op de rugleuning van mijn stoel, maar toch genoeg om mijn broek een grote natte vlek te bezorgen.

Stilaan begon het volk binnen te stromen. Heeft Menck goed geteld dan waren we met vijfentwintig. Leuk, heel leuk!

En vermits iedereen iets te bikken bijhad, was het weer een (fr)eetfestijn. De dranken waren al gereed gezet door Chelone.

Ongeveer de helft van de aanwezigen kende ik van de vorige keren, maar er waren ook nieuwe mensen bij. Maar het is toch niet gemakkelijk om al die gezichten te linken aan de nick- en blognamen.

Omdat ik al op andere blogs ben gaan kijken, is mij onthuld dat ik een soort flater geslagen heb. De huisvrouw liet uitschijnen dat ze alleen maar chocomousse ging eten. Ik riep haar toe dat ze mijn portie gerust mocht nemen omdat ik daar toch niet zo’n liefhebber van ben. Zapnimf die naast haar zat, stuurde mij een donkere dreigende blik toe, geen idee waarom, maar toen ik haar postje las, kwam ik aan de weet dat de chocomousse door haar was meegebracht. Ja sèg! Gelukkig waren haar ogen geen kogels. 🙂

Chelone gaf ons ook een rondleiding door de tuin, als je alleen gaat zou je wel eens kunnen verdwalen.

Die tuin kan je hier niet met woorden beschrijven, ik wil het zelfs niet proberen. Maar dat hij prachtig is wist u al.

H. en ik mochten mee de kippen en de twee witte konijntjes voederen. Nadat we langs de vijver doorgelopen waren, kwaakten de kikkers luid omdat ze zich gestoord voelden.

De gesprekken vielen geen ogenblik stil, bloggers weten altijd wel iets te vertellen. (en mijn oren vingen al iets op over een volgende keer)

Op een fatsoenlijk uur namen we afscheid, ons afvragend hoe we de weg gingen terugvinden.

Volgens Chelone kon je de straat volgen en als je het ervoor over had om een klein stukje door kuilen te rijden, kwam je direct op de grote baan. De terugweg ging heel vlot.

Het was weer een fijne dag. Bedankt Chelone voor je gastvrije ontvangst, je bent een lieve schat!

17 thoughts on “Blogmeeting bij Chelone.

  1. @ annemie
    En of het leuk was!!!

    @ Heidi
    jij kan erover getuigen hé?

    @ Elise
    over de volgende keer is nog niets beslist. Daar wordt op tijd reclame voor gemaakt. 🙂
    Hou je van chocomousse? En dan heb je Chocolatemoose nog niet ontmoet.

    @ Chelone
    en jij bent een gezellige gastvrouw Chelone!
    Je bewijst me teveel eer… gevestigde waarde… moi?

  2. @ Margo
    Ja hopelijk tot binnenkort, en dan gaan wij ook eens een goed gesprek voeren hé?

    @ Daniel
    Ik kan mij niet herinneren dat jij ook maar enige last hebt gehad van mijn natte broek… toch? 🙂

  3. We hebben veel kunnen bijpraten, Speedy (ik blijf je zo noemen), en dat vond ik uitermate fijn. Ik had een toffe buurvrouw tijdens de meeting, ook al had ze dan een natte poep. 😉

Geef een reactie

