RSS

Wat mannen echt bedoelen. (deel 2)

05 Okt

Gisteren stond hier al een artikel over hoe je de zoekertjes die vrouwen plaatsen moet vertalen. Maar ook mannen weten subtiel hun slechte kantjes te verbergen. Althans dat denken ze, tot hun geheimen worden blootgelegd door Claudia Connell.

Wat mannen echt bedoelen met:

aantrekkelijk: gewoontjes

Nogal aantrekkelijk: lelijk! En wat erger is: hij doet niet eens zijn best om aantrekkelijk te zijn. Ren, nu het nog kan.

Aantrekkelijk, zeggen ze: Wie zegt dat? Zijn moeder?

Gebouwd als een rugbyspeler: tien jaar geleden misschien.

Discretie gevraagd: ik ben getrouwd

Is heel discreet: het geeft niet als jij getrouwd bent

Is modern: we betalen elk de helft op restaurant.

Zoekt naar meer dan seks: in de hoop zo seks te krijgen

Avontuurlijk: pervers

Normaal: het is normaal normaal te zijn, maar niet normaal je als normaal te verkopen. Weg met die handel!

Gevoel voor humor: geen gevoel voor humor

Verdient goed: is nooit thuis

Mannelijk: harig

– Ouderwets: ‘male chauvinist pig’, wil zijn vrouw aan de haard en voor de wasmachine.

Sportief: hij houdt van sport, op televisie.

Onafhankelijk: wil eigenlijk geen relatie, alleen seks. Veel kans dat
deze je bedriegt. Kan je niet op rekenen.

Onconventioneel: gek

Romantisch: freak!

 
10 reacties

Geplaatst door op oktober 5, 2008 in krant

 

10 Reacties op “Wat mannen echt bedoelen. (deel 2)

  1. zapnimf

    oktober 6, 2008 at 10:27

    De yin en de yang in het prentje erboven, is toch ironisch bedoeld, mag ik hopen?

     
  2. madameblogt

    oktober 6, 2008 at 10:51

    Bij “gevoel voor humor” zou ik gezet hebben: luistert graag naar de humor van anderen, dus: zoutloos. 😆

     
  3. vandepotgerukte

    oktober 6, 2008 at 15:22

    Als die zoekertjesvrouwen die zoekertjesmannen tegenkomen en gaan paren krijg je kleine politiekertjes.

    Was getekend

     
  4. zeezicht

    oktober 6, 2008 at 16:40

    @ zapnimf
    bij de yin en de yang, had ik de vraag in mijn achterhoofd of het mogelijk is dat twee totaal verschillende mensen toch een goed koppel kunnen vormen en elkaar aanvullen in een evenwicht van geest en lichaam. Ironisch? Boh…

    Ik weet, hier wijk ik af, maar zo ben ik… met verschillende gedachten bezig.
    Maar het is nu eenmaal zo dat vrouwen de mannen niet begrijpen en andersom hetzelfde.

    @ madameblogt
    Dat kan ook een probleem scheppen; vermits iedereen een ander gevoel voor humor heeft. (en die zoutlozen hebben er geen)

    @ vandepotgerukte
    ik dacht aan iets heel anders; als ze elkaar in ’t echt zien (na die super-beschrijvingen) ze rap zeggen;’inpakken en wegwezen’ 😉

     
  5. Hannah

    oktober 6, 2008 at 20:33

    En hoe zit het met de Intelligentie van de mannen? Is die van geen enkel belang?

     
  6. zeezicht

    oktober 6, 2008 at 21:41

    @ Hannah
    Was me nog niet opgevallen. Misschien omdat hun hersenen niet altijd op de juiste plaats zitten? 😉

     
  7. micheleeuw

    oktober 8, 2008 at 13:22

    Gelukkig zijn wij de perfectie zelve, hé. 😉

     
  8. zeezicht

    oktober 8, 2008 at 17:46

    @ micheleeuw
    Oh nee, ik niet hoor! Ik vind het prima dat ik een beetje prettig gestoord ben. 😉

     
  9. fotomart

    oktober 12, 2008 at 21:11

    Ai, daar zit niet veel positiefs tussen. Dan maar verder zonder man…

     
  10. zeezicht

    oktober 12, 2008 at 21:47

    @ fotomart
    er zijn altijd voor- en nadelen hé?

     

Geef een reactie

 
