Waarom verandert WordPress zo dikwijls?

Ik wenste dat iemand mij kon helpen met mijn problemen.

Wat een gesukkel vandaag. Achter de schermen is weer alles veranderd.

De meeste dingen heb ik wel gevonden, maar mijn avatar is verdwenen. Ik heb er een nieuwe gemaakt, misschien komt hij morgen of zo nog opdagen.

Maar het ergste van alles: mijn blogroll is van mijn scherm weg. Ik heb de hele lijst nog wel, maar blijkbaar klopt er iets niet, want de blognamen worden niet zichtbaar.

Heeft er nog iemand dezelfde problemen? Weet er iemand wat ik zou kunnen doen om dit op te lossen? Die persoon zou ik heel dankbaar zijn. 🙂

28 thoughts on “Waarom verandert WordPress zo dikwijls?

  1. WordPress had deze vernieuwing aangekondigd.
    Bij mijn mijnheer waren even de reacties van mijn blog verdwenen. Maar kort nadien waren ze er terug. Ik veronderstel dat WordPress de bugs er nog aan ’t uithalen is. Bij mij werkt momenteel alles prima. Misschien even afwachten?

  2. Ik versta je volledig … ik kan alleen niet helpen, ‘k zit ook een beetje met mijn handen in mijn haar. Alle voorgeprogrammeerde postjes zijn weg. Pfff…
    Desalniettemin: veel succes!

  3. @ madameblogt
    Ik weet dat ze het aangekondigd hebben, maar technisch Engels versta ik niet. De lijst van mijn blogroll heb ik, daar heet het links. In de widget van links zit er niets. Ergens anders heb ik blogroll gevonden, ook leeg. De avatar kan ik nog eens opnieuw maken en voor de rest zal het wachten worden. Gisteren dikwijls een leeg scherm gezien dat vertelde dat het Matt’s fout was, waarschijnlijk de webmaster.

    @ zapnimf
    Ik vraag het aan ‘iemand’, jij dus, als je je aangesproken voelt? Noppes dus?

    @ tantieris
    Oei! Das ook niet plezant! Ik dacht wel dat ik niet de enige ben. Voor jou ook: succes!

    @ micheleeuw
    Toch bedankt om te reageren! Ja ik ga zeker nog wat zoeken en soms valt het plots vanzelf in de plooi (mirakels?)

    @ anna
    innige deelneming! Hier hetzelfde…

  4. Misschien moet je eens op het vernieuwde dashboard naar de ‘Links’ gaan; dat is links van je scherm. Als je daarop klikt moet je blogroll verschijnen. Indien niet dan is er waarschijnlijk iets verkeerd gelopen!

  5. @ Annemie
    Bedankt! Dat had ik allemaal gevonden en de hele lijst was er ook nog. Maar ik kreeg het niet bijeen. Door één nieuwe naam in te geven, was plots de hele lijst weer daar. (zie je wel: beetje mirakel)
    Nu nog mijn avatar terugvinden, maar dat is minder belangrijk.
    Merci, Annemie!

    @ Nagolore
    Jij ook bedankt voor je mail!

  6. Ik slaag er maar niet in om mijn avatar opnieuw te uploaden. WordPress blijft dat gekke kleurplaatje serveren ondanks twee zogezegd gelukte aanpassingen.

  7. @zeezicht
    Als je nu bovenaan links klikt op ‘Mijn account’ dan krijg je een dropdown menu; klik op ‘Profiel bewerken’ en daar zou je toch je avatar opnieuw moeten kunnen instellen! Of heb je dat reeds geprobeerd?

  8. @ Annemie
    Ja dat heb ik gisteren ook al geprobeerd. Maar vandaag zag ik een bericht van WordPress dat je een gravatar moet maken, dat heb ik gedaan. Er staat bij dat het een uur kan duren eer hij verschijnt.
    Ik gaf net bij iemand een reactie in en daar was de nieuwe bij.
    Er wordt steeds maar gezegd dat alles oké is. Ik zal nog maar even wachten. Misschien met deze reactie…
    Bedankt hé Annemie!

  9. @ boomkruiper
    Gedeeltelijk is het opgelost. De blogroll is oké, maar de avatar is zoek.
    Dat gaat ook wel zonder, maar ik hou niet van die blokjes, daar heb ik nooit om gevraagd…

  10. @ Aïda
    Zou het kunnen dat jij iets anders ziet dan ik? Heb het ooit aan de hand gehad met foto’s.
    Ik zie alleen maar dat blokje in wit en blauw, waar ik niet om gevraagd heb.
    Ik denk dat ik ga stoppen met zeuren over de avatar. Op sommige blogs verschijnt hij wel en voor de rest zal het een raadsel blijven.

  11. @ pauline grossen
    Dat kan je ergens aan- of uitvinken.
    Bij reacties van iemand die je niet kent vind ik het wel een goed idee. Kwestie van spam te vermijden.
    Ik val in herhaling, maar heb enkel last met mijn avatar. Op sommige blogs verschijnt hij wel en op andere niet. Ook niet bij mij… gggrrr…

  12. Ik zie je avatar. Een andere dan voorheen, maar ik zie hem. Heb je al eens doorgeklikt op ‘geavanceerd’ (of zo iets) in het scherm waar je een avatar kan uploaden? Daar kan je ze toewijzen aan e-mail adressen. Als je meerdere e-mail adressen hebt, ligt het misschien daar aan.

Geef een reactie

