RSS

Overleden vrouw komt weer tot leven in kist.

15 Dec

In China is een vrouw die dood verklaard was opnieuw tot leven gekomen in haar doodskist. De vrouw was zogezegd gestorven aan longkanker en lag 21 uur in een kist te wachten op haar begrafenis.

De echtgenoot van de vrouw en haar familie namen een laatste keer
afscheid toen ze luid gebonk uit de kist hoorden. Iedereen was geschokt om de vrouw opnieuw levend te zien.

Volgens de dokters is deze vergissing te wijten aan de verregaande vorm van longkanker. Daardoor leek het alsof de vrouw overleden was.

 
23 reacties

Geplaatst door op december 15, 2008 in krant

 

23 Reacties op “Overleden vrouw komt weer tot leven in kist.

  1. Leibele

    december 16, 2008 at 09:44

    Of het was een stille hoop van die nabestaanden.

     
  2. madameblogt

    december 16, 2008 at 10:22

    Als de kanker zo vergevorderd was, kunnen ze de kist nog eventjes bijhouden.

     
  3. zapnimf

    december 16, 2008 at 12:01

    Wow!
    Nog efkes uitstel dan.

     
  4. nagolore

    december 16, 2008 at 12:47

    Die Sjinezen…zijn ze nu nog altijd ‘van hun (giftige) melk’?

    21 uur liggen wachten…; ik zou óók wel eens enkele morsetekens
    op het deksel bonken..

     
  5. Flo

    december 16, 2008 at 14:20

    Zo zou je levend begraven worden…

    Helemaal naast de kwestie: ik merkte zonet dat die sneeuwvlokjes de richting van je cursor volgen. Naar links, naar rechts, naar beneden. Ook dat had ik blijkbaar nog niet door. Naar boven willen ze niet. Tiens.

     
  6. zeezicht

    december 16, 2008 at 17:07

    @ Leibele
    Of misschien net niet…

    @ madameblogt
    En moest haar man vóór haar sterven, kan hij de kist gebruiken. 😉

    @ zapnimf
    Het zal je maar overkomen!

    @ Nagolore
    Het is ook meestal in Sjina dat zulke dingen gebeuren hé?

    @ Flo
    Ja dat van die vlokjes heb ik ook al gemerkt. In het begin was dat niet en toen bleven ze ook nog even beneden op het balkje liggen.
    Zet je monitor ondersteboven, dan gaan ze misschien wel naar boven? 🙂

     
  7. vandepotgerukte

    december 16, 2008 at 17:52

    Dit was op zes december en ze zong: “Hoor wie klopt daar..”

    Was getekend

     
  8. zeezicht

    december 16, 2008 at 19:54

    @ vandepotgerukte
    Ah… stond jij daarbij?

     
  9. (mw)

    december 16, 2008 at 21:37

    Kwam die kist van de ‘Ik keer tevreden terug’-GB misschien?

     
  10. zeezicht

    december 16, 2008 at 22:49

    Mmm… blijkbaar toch een goede slogan. 🙂

     
  11. tijdtussendoor

    december 17, 2008 at 09:31

    Ik heb zoiets al eens gedroomd, eng hoor als je levend in een kist ligt 😉

     
  12. vandepotgerukte

    december 17, 2008 at 10:05

    Ik schrok mij een bult, flauwe Chinese grappenmaakster.

    Was getekend

     
  13. Margo

    december 17, 2008 at 12:30

    Tsss, er zijn echt geen zekerheden meer…

     
  14. micheleeuw

    december 17, 2008 at 13:06

    Hoe akelig ! Daarom (ook) wil ik verbrand worden : kan ik niet wakker worden in de kist en moest het toch gebeuren, het zou niet lang duren, hé. 😉

     
  15. zeezicht

    december 17, 2008 at 18:25

    @ tijdtussendoor
    Gelukkig dat het maar een droom was zeker?

    @ vandepotgerukte
    Dat komt ervan als je zo nieuwsgierig bent. 🙂

    @ Margo
    Ja voor de erfgenamen waarschijnlijk een serieuze verrassing.

    @ micheleeuw
    Ik denk er hetzelfde over als jij. Eigenlijk is het ook beter voor de natuur. Misschien kunnen ze nog een systeem ontwerpen om van de warmte gebruik te maken.

     
  16. amelie toussaint

    december 17, 2008 at 21:13

    ik moet altijd zolang nadenken
    bij dit soort berichten
    nog meer bij comments

     
  17. anna

    december 17, 2008 at 21:38

    wat een gek verhaal

     
  18. zeezicht

    december 17, 2008 at 21:59

    @ amelie toussaint
    Comments zijn heel belangrijk. Ze geven je soms een andere kijk op je schrijfsel, zodat je weer iets hebt om over na te denken.

    @ anna
    We weten ook niet of het echt waar is, maar ik kan me toch voorstellen dat zoiets kan gebeuren.

     
  19. veerle

    december 18, 2008 at 13:51

    Daar ben ik nu al heel mijn leven bang voor, ze, ik heb namelijk clautrofobie.

     
  20. veerle

    december 18, 2008 at 13:52

    claustrofobie, tenminste.

     
  21. zeezicht

    december 18, 2008 at 20:39

    @ veerle
    Ik denk dat er toch weinig kans op is dat er zoiets zou gebeuren.
    Zet in je testament dat je wil begraven worden met je GSM. 😉

     
  22. Elise

    december 18, 2008 at 21:23

    Generale repetitie?

     
  23. zeezicht

    december 18, 2008 at 22:25

    @ Elise
    Hé ja? Daar had ik nog niet aan gedacht.

     

Geef een reactie

 
