Ik ben er nog.

images-pcEen week niets gepost, dat is lang. Maar ik ben er gewoon niet aan toe gekomen wegens heel hectisch.

Ik had ook al gezegd dat ik niets meer ging bijnemen. Jawadde…

De laatste vergadering van de bewonersraad, gooit de verslagschrijver plots op tafel dat hij ermee stopt. Zonder mijn gedacht te vragen geeft hij mij alles door. (zo had ik weinig tijd om erover na te denken). Ik ben volledig overdonderd en aarzel zo lang mogelijk. Omdat we niet echt een bestuur hebben is de verslagschrijver degene die de vergadering een beetje leidt. De echte reden voor zijn besluit ken ik wel niet, daar wordt niet over gesproken. Omdat ik niet zo dadelijk toezeg, stelt iemand voor om erover te stemmen. Natuurlijk gaan alle handen de hoogte in.

Ja en wat doet Bibi dan… oké!

Het brengt extra werk met zich mee, maar een verslag schrijven, ligt mij nog het beste. Verhalen bedenken doe ik al een tijdje niet meer.

Dit maakt dat ik eerst in het gebouw ga controleren of de beloofde veranderingen ook gebeurd zijn, zodat ik geen verkeerde informatie doorgeef aan de bewoners.

Het HAR-krantje is ook te laat. Half december ging het naar de drukker. Er staat uitleg in over de nieuwe wetten voor de verhuurmaatschappijen, opgesteld door Marino Keulen.

Ondertussen hebben de huurders wel hun huur zien opslaan (sommigen betalen nu minder), maar weinig of geen uitleg.

Het krantje staat ook nog niet op de website, dus daar ook geen info. Nu moet ik wel zeggen… ik heb er ook al iets horen waaien.

Waarom is samenwerking zo moeilijk?

14 thoughts on “Ik ben er nog.

  1. @ micheleeuw
    Goh, ik zal het zeker aankunnen. maar ik schrijf ook artikels en verslagen voor het krantje. Je vindt dit op de website waarnaar ik een linkje heb geplaatst.
    Als vrijwilliger mag je heel veel doen, maar officieel zou ik te oud zijn en niet over de nodige diploma’s beschikken.

  2. Veel succes. En jij zei me een week geleden dat je rustige blogs goed vind want dat je dan alle tijd hebt om alles te lezen, eigenlijk geef ik je wel gelijk. Dus doe maar rustig aan, ik doe dat ook (nu toch).

Geef een reactie

