RSS

Een ganse maand Nieuwjaar.

27 Jan

Kaartjes ontvangen voor de feestdagen vind ik heerlijk.

Ze krijgen een ereplaats in een staandertje tot eind januari. Nu dat het bijna tijd is om ze weg te doen, kan ik er maar moeilijk afscheid van nemen.

Kaartjes per post krijgen heeft iets traditioneel.

Mijn virtuele vrienden en kennissen krijgen een e-card.

Mochten al die wensen die er op geschreven staan uitkomen, dan zou het een gouden jaar worden. Jammer dat het er momenteel (nog) niet zo uitziet.

Maar dit jaar krijgt mijn leeftijd een getal dat deelbaar is door zeven. En wordt er niet gezegd dat een mens om de zeven jaar verandert?

We zullen maar afwachten of het naar beter of slechter gaat…

hpim1526_466x3503

 
16 reacties

Geplaatst door op januari 27, 2009 in dagboek, dagelijks, foto's, wenskaarten

 

16 Reacties op “Een ganse maand Nieuwjaar.

  1. flo

    januari 27, 2009 at 14:32

    Oeps. Plots is alle tekst weg en zie ik enkel nog de foto.

     
  2. zeezicht

    januari 27, 2009 at 14:42

    @ flo
    ๐Ÿ™‚ Jij was te snel, ik was nog niet gereed. De tekst liep door de foto en het lukte mij niet om het te veranderen. Dan heb ik alles gewist en de foto eerst geplaatst.

     
  3. (mw)

    januari 27, 2009 at 15:52

    Deelbaar door zeven? Je wordt 21! ๐Ÿ˜‰
    Alhier hebben de kerst- en nieuwjaarskaartjes baan moeten ruimen voor verjaardagskaarten. De mijne staan er nog en straks is het de beurt aan mijn wederhelft.

     
  4. zapnimf

    januari 27, 2009 at 16:20

    Die slinger van kerstkaarten, ik laat hem ook altijd iets langer hangen dan nodig.

     
  5. Nagolore

    januari 27, 2009 at 17:08

    Ik zal ook maar even ‘gokken’: ik zit er met 28 beslist dichterbij! ๐Ÿ˜‰
    Zo’n kaartenhoudertje… mooi idee…

     
  6. zeezicht

    januari 27, 2009 at 17:23

    @ (mw)
    21? Bijna juist!
    Ah binnenkort staan mijn verjaardagskaartjes er ook.

    @ zapnimf
    het is ook zo gezellig hรฉ? Zeker zolang het koud is. Ik kan ze misschien laten staan tot Pasen. ๐Ÿ˜‰

    @ Nagolore
    Idd, jij zit er dichter bij. En nu gaat iedereen gokken zeker?
    De tafel van zeven, haha…

     
  7. micheleeuw

    januari 27, 2009 at 17:40

    Je bent zo jong als je je voelt !
    Ik zou het laten staan tot je het kan opvullen met verjaardagskaartjes.

     
  8. zeezicht

    januari 27, 2009 at 19:14

    @ micheleeuw
    Ja ik kan ze eigenlijk nog een tijdje laten staan, als decoratie.

     
  9. tijdtussendoor

    januari 27, 2009 at 21:03

    Ik deed ze gisteren weg, en zo is het nieuwe jaar echt vertrokken ๐Ÿ˜‰

     
  10. zeezicht

    januari 27, 2009 at 21:56

    @ tijdtussendoor
    je hebt ze toch ook lang gehouden. ๐Ÿ˜‰

     
  11. Dorien

    januari 28, 2009 at 15:49

    Bij ons waren het slingers vol kerstkaarten en de tafel vol verjaardagskaarten voor mijn moeder. Veel kaartjes in huis dus!;-)

     
  12. zeezicht

    januari 29, 2009 at 08:30

    @ Dorien
    Toch gezellig hรฉ?

     
  13. cursief huigje

    januari 29, 2009 at 19:22

    ik heb niets tegen virtuele wensen, maar het is toch altijd leuker om een รฉchte kaart in de bus te krijgen!

     
  14. zeezicht

    januari 29, 2009 at 22:06

    @ cursief huigje
    Daarom koester ik mijn kaartjes. Zo te horen zijn er toch nog veel mensen die kaartjes sturen.

     
  15. treiner

    februari 1, 2009 at 20:41

    van sommige kaartjes zou ik toch makkelijk afscheid kunnen nemen ๐Ÿ™‚

     
  16. zeezicht

    februari 2, 2009 at 11:59

    @ treiner
    het gaat niet om de afbeeldingen, maar om het gebaar.

     

Geef een reactie

 
