RSS

Ik tag, jij tagt, wij taggen samen.

06 Feb

Van Micheleeuw kreeg ik het stokje; neem-de-vierde-foto-uit-je-vierde-map en publiceer.

Nu was ik toch even bezig met denken; vierde vanboven of vanonder?

Wel, het moet toch lukken dat deze map net in het midden staat. Tenminste als ik die  mag nemen welke op mijn scherm staan. Want op de D-schijf staan er nog en veel complexer; map in map in map…

Het is carnaval 2008 geworden, heel koud die dag, maar mooi weer. Gelukkig sta ik er zelf niet op, ik ben steeds de fotograaf (in).

Wie ga ik nu taggen? Ik zou het bij God niet weten…

Liever heb ik vrijwilligers. Voelt iemand zich  aangesproken, heb je  zin om dit stokje over te nemen? Please, doe mij en jezelf dat plezier.

hpim1130_466x3504

 
7 reacties

Geplaatst door op februari 6, 2009 in getagd worden, stokjes, taggen

 

7 Reacties op “Ik tag, jij tagt, wij taggen samen.

  1. adelheid

    februari 7, 2009 at 09:06

    Carnaval hihi ’t is weer de tijd!
    ‘k Hoor precies de muziek als ik naar je foto kijk…

    Bij mij iets héél anders, ja ik geef het door…
    Goed weekend, Zeezicht!
    Mooie kopfoto trouwens!

     
  2. Karen

    februari 7, 2009 at 09:38

    Mooie wagen, mooie foto. Ik laat het stokje liggen denk ik

     
  3. Duvel

    februari 8, 2009 at 08:12

    Ben je lid van deze vereniging ?

     
  4. zeezicht

    februari 8, 2009 at 09:30

    @ adelheid
    fijn dat je het stokje aangenomen hebt.
    en de header, zand en schelpjes zijn ook zee hé?

    @ Karen
    heel vrijblijvend.

    @ Duvel
    Wie het stokje aanneemt, wordt automatisch lid. 🙂

     
  5. micheleeuw

    februari 8, 2009 at 12:13

    Heel mooi gedaan ! je neemt steeds mooie foto’s, denk ik.

     
  6. Leibele

    februari 8, 2009 at 18:53

    Mijn foto,s gaan op DVD en niet in mappen.

     
  7. zeezicht

    februari 9, 2009 at 12:20

    @ micheleeuw
    😉 de slechte foto’s worden gewist.

    @ Leibele
    Awel… neem je vierde DVD, vierde foto…

     

Geef een reactie

 
