RSS

Golden oldies.

04 Mei

Een van mijn favorieten, lekker melig…

 
5 reacties

Geplaatst door op mei 4, 2009 in Elvis, favorieten, muziek

 

5 Reacties op “Golden oldies.

  1. madameblogt

    mei 4, 2009 at 22:43

    Melig?
    Moooooi!

     
  2. Dorien

    mei 5, 2009 at 08:54

    the King!
    Mijn vriend is een superElvisfan 😉

     
  3. zeezicht

    mei 5, 2009 at 12:21

    @ madameblogt
    Niet melig? Ik des te meer…

    @ Dorien
    Ik ook ! Maar meer het zachte, gospels, blues, country, blue grass…
    Ik bezit ook een unieke cd met jam-sessions, Elvis samen met enkele grote namen die later ook beroemd geworden zijn. En live opgenomen.

     
  4. micheleeuw

    mei 6, 2009 at 17:49

    Ik krijg het altijd koud bij Amazing grace. Ik meen te weten dat dit geschreven werd na het bekijken van de slavenschepen …

     
  5. zeezicht

    mei 6, 2009 at 20:40

    @ micheleeuw
    je hebt gelijk, ik ben het even gaan opzoeken. Maar het gaat enkel over de tekst, de muziek bestond al langer en de componist is onbekend.

     

Geef een reactie

 
