RSS

Nog steeds…

28 Okt

 

Nog steeds word ik hier vrolijk van!

 
16 reacties

Geplaatst door op oktober 28, 2009 in favorieten, het leven, muziek, nostalgie

 

16 Reacties op “Nog steeds…

  1. tricky

    oktober 28, 2009 at 22:41

    me too!
    lukt het met je bestralingen nog een beetje?! en met de vermoeidheid!
    geniet maar lekker van die vrolijke muziek!

     
    • zeezicht

      oktober 29, 2009 at 07:55

      Na de chemo vind ik niets meer zo erg! Met de bestralingen gaat het vrij goed (buiten de zware vermoeidheid dan).
      Maar daar is een mouw aan te passen hé?

       
      • tricky

        oktober 30, 2009 at 17:23

        dat kan ik goed geloven… sterkte nog!

         
  2. madameblogt

    oktober 28, 2009 at 22:59

    Dat waren ook TOPPERS in die tijd, hè!

     
    • zeezicht

      oktober 29, 2009 at 07:57

      Dat zijn ook blijvers voor mij!
      Zoiets kan mij echt opkrikken. 🙂

       
  3. Margo

    oktober 29, 2009 at 16:47

    Al was het de snertmuziek van Eddy Wally die je vrolijk maakt, het feit dat je ondanks alles die vrolijkheid vóelt stemt mij zelf ook vrolijk! Way to go, zeezichtje!

     
    • zeezicht

      oktober 29, 2009 at 22:14

      och zelfs de wally mag eens uit zijn vliegmasien springen! 🙂

       
  4. watervrouwtje

    oktober 29, 2009 at 18:54

    Dat was nogeens muziek hé,zeezicht,daar pep ik ook altijd van op

     
    • zeezicht

      oktober 29, 2009 at 22:15

      Leuk dat er nog mensen zijn met hetzelfde idee!

       
  5. De Repel

    oktober 29, 2009 at 18:55

    Ik word altijd blij van Boney M (maar niet doorvertellen hoor :-))….en op dat liedje lambada heb ik gezoend met een hele mooie jongen uit Slowakije…dat heeft mijn ego zo geboosd dat ik de kick nu nog kan voelen. Als ik dat liedje nu hoor kan ik de sfeer zo weer proeven….

     
    • zeezicht

      oktober 29, 2009 at 22:16

      Woepie! Mooie herinneringen dus voor jou?
      Er zijn zo van die songs…

       
  6. elke

    oktober 29, 2009 at 23:44

    ha, Boney M is hier puur jeugdsentiment 🙂

     
    • zeezicht

      oktober 30, 2009 at 12:17

      Boney M is nog steeds een succes op karaoke-avonden!
      Iedereen kent de tekst en brult mee.

       
  7. De Repel

    november 4, 2009 at 22:10

    had ik al gezegd dat ik blijf lezen?

     
  8. De Repel

    november 4, 2009 at 22:10

    Echt wel…

     
    • zeezicht

      november 5, 2009 at 08:31

      Ja Repeltje, heel tof! (x2)
      btw die schoenen in je avatar zijn prachtig, draag je die echt? 😉

       

Geef een reactie

 
