Niets nieuws…

HPIM1383

Buiten de vaccinatie tegen de MEX-griep vandaag.

Hopelijk zijn er niet te veel bijwerkingen, want dat kan ik momenteel wel missen.

Eerst stond ik er een beetje weigerachtig tegenover, maar een brief van mijn huisarts heeft mij kunnen overtuigen.

UPDATE.

Voor de geïnteresseerden: ik heb weinig of geen last van de vaccinatie. De plaats van inspuiting brandt een beetje en wanneer ik beweeg voel ik een beetje stijfte.

Maar ik heb veel meer last van de bijwerkingen die er daarvoor al waren; zoals: mijn oksel waar alle klieren uitgehaald zijn, de plaats waar de PAC gezeten heeft, het grote litteken dat nog steeds zo stijf als een plank is, de rode huid van de bestraling. Dan is er nog de vermoeidheid en de slikproblemen.

Als kind heb ik de Aziatische griep gehad en toen waren er nog geen vaccinaties. Ik herinner mij nog goed hoe ziek we toen allemaal waren.

En na wat ik het afgelopen jaar heb meegemaakt wil ik ook niet doodgaan aan zo’n onnozel virus!

22 thoughts on “Niets nieuws…

  1. Sfeervolle prent!
    Een en ander wordt nogal ’s aangedikt, maar naar verluidt zijn de bijwerkingen van zo’n spuit quasi nihil. Enfin, dat las ik toch deze week.

    1. De foto is er een uit mijn archief, want de laatste tijd ben ik daar niet zo mee bezig. Maar herfst is herfst hé!

      Het valt nog mee, een beetje stijf in mijn arm, maar ik heb meer last van andere dingen.

  2. Die heb ik ook niet gehaald, maar er zijn hier toch al veel gevallen van Mexicaanse griep.
    Na wat je allemaal hebt meegemaakt wil je toch niet zomaar gevloerd worden door zo’n griep die zelfs een andere taal spreekt? 😉

  3. Je laatste zin geeft duidelijk je spirit aan. 🙂
    En de griep kan je nu inderdaad missen als euh… kiespijn. Laat me zeggen dat de uitdrukking dit keer de ware toedracht niet dekt, but you get the point.

    1. Ja je hebt het heel zwaar!
      maar als de dokters zeggen dat het nodig is, moet je toch mee.
      En voor de rest laat je hun ook maar beslissen over de behandeling die je nog moet krijgen.
      Maar jij bent niet klein te krijgen lieve schat, je weet wat je wilt!

  4. Bedankt voor je reactie op mijn site bij de foto’s van Wenen.
    Leuk dat je er ook was en zo genoten hebt, ben er 5 dagen geweest en de mooiste foto’s van Schönbrunn komen volgende week op mijn log,was idd genieten.
    Mijn zoon woont in Wenen vandaar dat ik er was en zeker vaker heen ga.
    heb nog niet heel je log doorgelezen,maar zie dat je in een ontzettend moeilijke strijd zit.
    Wil je heel veel sterkte wensen en kracht, zal je allemaal zwaar vallen.

    Lieve groetjes Tiny.

    1. Bedankt Tiny!
      Ik lees regelmatig de top posts en reageer wel eens bij iets wat mij interesseert.
      Maar het mag gezegd worden dat je fantastische foto’s maakt.
      Ik heb zeker genoten van Wenen en niet enkel van de paleizen, er is gewoon teveel om op te noemen.
      Heb zelfs een cavia die Sissi heet… 😉

Geef een reactie

