RSS

Ergernissen…

14 Nov

Wat doe je als je wel wilt bloggen, maar niet echt inspiratie vindt? Je ergeren? Boos worden? Blijven nadenken?

Wanneer er zo weinig nieuws te melden is, dan laat je gewoon weten dat je inspiratie zoek is.

Eigenlijk mag ik zeggen dat het ‘monster’ de controle in mijn leven overgenomen heeft. Ik leef in functie ‘van’.

Dit haat ik. Ben ik een controlfreak? ‘k Zou het niet weten. Of bestaat er zoiets als een klein beetje van dat laatste zijn?

Maar de waarheid is enkel dat ik mijn ‘gewone’  leven terug zou willen hervatten. De draad weer opnemen waar ik gestopt ben. Maar ik ben nu niet de baas over mijn eigen lichaam, het is andersom!

Het jaar is bijna voorbij en ik heb er niets aan gehad. (alhoewel ik naar de eindejaarsfeesten ook niet  uitkijk), maar ik ben niet de enige die zo denk.

Het enige wat er nu in mijn hoofd zit is: nog zes maal bestralen. Het weekend komt van pas om de brandwonden, die er vreselijk uitzien, een beetje te laten bekomen. Maar ik moet er niet aan denken hoeveel last ik daarvan zal hebben tegen dat de  laatste bestraling achter de rug is.

Of en wat er daarna nog op het programma staat, daar heb ik voorlopig het raden naar.

Het is wachten, wachten…

HPIM1029

 
32 reacties

Geplaatst door op november 14, 2009 in bestralingen, bijwerkingen, dagboek, ergernissen, het leven, kanker, zwaan

 

Tags:

32 Reacties op “Ergernissen…

  1. tijdtussendoor

    november 14, 2009 at 15:27

    Ik wens je goeie moed, lieve zeezicht…

     
  2. Stef Flater

    november 14, 2009 at 15:49

    Mocht het je een troost zijn: naar de eindejaarsfeesten kijk ik zeker al twintig jaar niet meer naar uit.
    Ik hoop van harte dat je na die zes keer bestralen eindelijk voor goed daarvan af bent. Nogmaals veel sterkte.

     
    • zeezicht

      november 15, 2009 at 09:03

      Soms denk ik dat de eindejaarsfeesten enkel leuk zijn voor kinderen.
      Er zijn maar weinig volwassenen die er naar uitkijken!

       
  3. veerle

    november 14, 2009 at 16:11

    Ik hoop echt dat je gauw weer zelf de controle over je leven mag hebben, en dat je het monster voor altijd verslaat. Veel sterkte vnog!

     
    • zeezicht

      november 15, 2009 at 09:05

      Ja, die controle heb ik echt nodig. En het monster blijft altijd nog een beetje op de loer liggen…

       
  4. Margo

    november 14, 2009 at 18:21

    Op een dag word je zelf weer baas over je lichaam. De strijd met het monster is hard maar jij zal uiteindelijk de winnares zijn.

     
  5. zeezicht

    november 15, 2009 at 09:06

    Ik kijk liefst niet te ver vooruit, maar uit elke tegenslag leer je; bvb wat echt belangrijk is in ’t leven.

     
  6. tricky

    november 16, 2009 at 17:03

    ik duim mee dat het gauw HELEMAAL voorbij is… en dat je aan het herstel kan beginnen…
    sterkte nog met de laatste 6!!!

     
  7. Bloem

    november 16, 2009 at 18:13

    Sterkte, sterkte, sterkte! Veel en veel en nog meer ….

     
  8. Dorien

    november 17, 2009 at 11:15

    Ik kijk ook altijd tegen de eindejaarsperiode op. Het liefst zou ik me voor die weken afzonderen op een onbewoond eiland, tot alles voorbij is. Ik kijk al met gemengde gevoelens terug op 2009, ups maar ook veel downs…

    Veel goeie moed gewenst!

     
    • zeezicht

      november 17, 2009 at 15:27

      die eindejaarsperiode is zoiets van moeten, iedereen staat dan onder stress…

       
  9. De Repel

    november 17, 2009 at 13:46

    Ik kan ook alleen maar aan die tiet denken…en over de keuze. En dan weet ik nog dat het goedaardig is. Ik kan me een beetje indenken, maar niet eens helemaal in jou.

    Heel veel sterkte lieve meid, ik zal mwt je mee aftellen…

     
    • zeezicht

      november 17, 2009 at 15:28

      Ik begrijp jouw gevoelens ook en gelukkig is het goedaardig.
      Bedankt voor je lieve woorden!

       
  10. sneeuwkoningin

    november 18, 2009 at 04:07

    Ik vind het fantastisch hoe je het allemaal kan verwoorden.Veel sterkte meid!

     
    • zeezicht

      november 18, 2009 at 18:56

      Ach, het is gewoon schrijven wat ik denk, niets spectaculairs…

       
  11. watervrouwtje

    november 18, 2009 at 07:15

    dag Zeezicht,ik kijk ook niet echt uit naar de komende feesten,ben altijd blij dat die voorbij zijn,dan worden de dagen weer langer en kijken we uit naar de zomer,hou sterkte met het verdere verloop,daaaag

     
    • zeezicht

      november 18, 2009 at 18:58

      dat is waar, het enige positieve aan de feestdagen is dat de dagen weer gaan lengen! 😉

       
  12. vandepotgerukte

    november 18, 2009 at 09:45

    Sterkte.

    Was getekend

     
  13. elke

    november 18, 2009 at 21:32

    De eindejaarsperiode is inderdaad alleen maar leuk voor kinderen. Voor ons is het stress, ergernis, familietoestanden, enz… Dus troost je: ik heb er ook geen zin in.
    Verder zie ik dat er snel een einde komt aan de bestralingen (al is ‘snel’ wel relatief natuurlijk). Nog even volhouden en dan weer bergopwaarts!!!

     
  14. affodil

    november 19, 2009 at 07:05

    En wachten kan lang duren, he? Sterkte!

     
  15. Tess

    november 21, 2009 at 13:40

    Veel sterkte nog met de laatste twee!

    Ik kan er ook de rietepetieten van krijgen als ik veel zin heb om een post te posten maar geen inspiratie vind. Er vooral niet te veel over nadenken helpt…

     
    • zeezicht

      november 21, 2009 at 17:17

      De laatste twee klopt… ik dacht dat maandag de laatste was en ontdekte toen dat de 24e november op dinsdag is.

       
  16. chelone

    november 22, 2009 at 16:47

    Bekijk het positief; tegen dat de feestdagen eraan komen, heb je je laatste bestraling achter de rug. Een mooi vooruitzicht en weer plannen kunnen maken voor het nieuwe jaar.
    Kusje

     
    • zeezicht

      november 22, 2009 at 22:37

      Ja zo probeer ik het ook te bekijken…

      dikke knuff!

       
  17. annava

    november 26, 2009 at 10:01

    Veel sterkte! Blijven vechten!!

     
    • zeezicht

      november 26, 2009 at 15:40

      Ondertussen is de behandeling achter de rug en voor de rest is het afwachten…

       

Geef een reactie

 
