Bejaarde man ontloopt celstraf voor seks.

De Brit David Chamberlin (71), die seks had met een paard en door het opgeschrikte dier werd meegesleurd, moet niet naar de cel. De rechter veroordeelde de man tot 24 maanden gemeenschapsdienst. Hij mag evenwel niet meer in de buurt van dieren en minderjarigen komen.
Chamberlain werd op heterdaad betrapt in een weide door de eigenaar van het paard. Naar verluidt had de man zijn lid in de bek van het dier gestopt. “De getuige was geschokt door het tafereel”, sprak de openbare aanklager tijdens het proces in Teesside. “Met een stok ging hij de beschuldigde te lijf. Hierdoor schrok het paard en ging het op de loop, de beschuldigde in zijn vaart meesleurend”. Het is niet bekend of de ‘paardenfluisteraar’ enig letsel overhield aan zijn escapade.

Volgens zijn advocaat weet Chamberlin niet wat hem bezield heeft. De bejaarde man bekende evenwel de feiten. De rechter veroordeelde hem tot 24 maanden gemeenschapsdienst. Het is de man voorts verboden om in de buurt van dieren en minderjarigen te komen. Nog volgens de rechter bezorgde de beschuldigde zowel paard als eigenaar een onuitwisbaar trauma.

23 thoughts on “Bejaarde man ontloopt celstraf voor seks.

  1. Dat moet dan toch een Shetland pony geweest zijn of die meneer heeft iets dat meer bij een olifant thuishoort denk ik.
    Zeezichtje, je krijgt terug je bekende belangstelling voor alle mogelijke dingen, ik besluit hieruit dat het beter gaat. Laat nog eens iets horen wil je ?

    1. Pony of niet… ben blij dat ik er niet bij stond!
      Belangstelling is veel gezegd, ik wilde enkel opvallen. 🙂

      Over mijzelf is er momenteel niet veel te vertellen. Nog een botscan en dan afwachten, ik heb een jaar nodig om stilaan de oude te worden…
      Nu gaat het eigenlijk vrij goed, maar het duurt lang eer je genezen verklaard wordt. De volgende tien jaar kan ik hervallen, maar iedereen weet dat het na tien jaar ook nog kan…

  2. Proest! Lekker plaatje heb je uitgezocht hier! Hihi….

    Dat gezegd hebbende weet ik niet zo goed wat te vinden van dit verhaal….ik heb altijd aangenomen dat merries niet zoveel lol noch hinder beleven aan het feit dat ze gedekt worden door iets van hun eigen ras. Dan kan een man van 71 ze ook niet boeien, laat staan emotioneel.
    In deze lijkt mij deze zieke, zielige, oude man het geval om medelijden mee te hebben. Gestoord, niet functionerend…en hij moet weten dat wat hij doet danwel beschamend is, danwel lachwekkend is, danwel strafbaar is.

    Zielig toch? Als je 71 bent? En dan zo aan de schandpaal word genageld?

    En weer schiet ik in de lach van je plaatje…hoe heb je het kunnen vinden zo…

    1. Het komt uit de krant, ik wilde de boel eens opvrolijken.
      Al zijn er wel degelijk mensen die zo gestoord zijn… heel zielig!
      Maar het paard op de foto heeft blijkbaar een lachwekkend dingetje gezien.

  3. Och gij! Ge moet toch wel een klein beetje lichtjes een masochist zijn om uw lul in de muil van een paard te steken. Niet dat ik er zelf ene heb hoor (een lul, bedoel ik)..(en ook een paard, heb ik ook niet…soit, we wijken af) maar erg veilig lijkt me dat niet.
    De straf die hij krijgt is anders ook wel goed gevonden: ‘gemeenschapsdienst’…woehaha!

Geef een reactie

