RSS

Gesniffel en gesnotter.

02 Feb

Oh jé! Wat ben ik verkouden!

Niezen dat ik doe! Ik telde zestien niezels achter mekaar.

Niet normaal!

Het ambetante is dat ik niet weet of ik ziek ben, het kan zijn dat ik griep heb, maar ik heb dezelfde symptomen van mijn pillen.

Dus moet ik in ’t oog houden of  ik koorts heb, dan bel ik de dokter pas.

Drie Paracetamols per dag en een neusspray. Meer kan ik voorlopig niet doen… en hatsjoem…

UPDATE/ Wel, volgens mijn huisarts heb ik een virus met allergie. Het niezen komt daarvan. Ik moet druppeltjes in mijn  oren doen en anti-allergie-pilletjes nemen. Heel vreemd, maar het helpt!

De neusdruppels ook, voor mijn loopneus en de Paracetamol voor het geheel.

Binnenkort kan ik zelf een apotheek openen.

 
17 reacties

Geplaatst door op februari 2, 2010 in bijwerkingen, dagboek, dokter, ergernissen, het leven

 

17 Reacties op “Gesniffel en gesnotter.

  1. prutsen

    februari 3, 2010 at 11:58

    Gezondheid!

     
  2. hildeken

    februari 3, 2010 at 13:15

    als het kan troosten, je bent de enige niet….

     
  3. Nes

    februari 3, 2010 at 19:48

    Ik hou van niezen, stom hé, het kan soms zo bevrijdend zijn!

     
    • zeezicht

      februari 3, 2010 at 20:27

      Enkele malen misschien, maar om het uur zo’n twintig keer niezen is wel vervelend hoor!

       
  4. chelone

    februari 3, 2010 at 23:18

    Veel succes met de nieuwe zaak!

     
    • zeezicht

      februari 4, 2010 at 09:05

      Bedankt… maar snap niet echt wat je bedoelt.

       
      • zeezicht

        februari 4, 2010 at 09:06

        Ah! De apotheek? Toch maar liever niet. 🙂

         
  5. veerle

    februari 4, 2010 at 11:51

    Blij te horen dat het ondertussen al wat beter is.

     
    • zeezicht

      februari 4, 2010 at 19:59

      veel beter is het nog niet, ik ben serieus ziek van mijn virus.
      En wat ook erg is: TWEE dagen mooi weer en niet buiten mogen!

       
  6. De Repel

    februari 4, 2010 at 20:47

    Huh? Ben je allergich voor het virus, of heb je een virus en ook een allergie?

    Maar al was het maar een ‘simpele’ verkoudheid: met een dichte neus en continu hoesten kan je ook slecht de dag doorkomen! Je kan je er echt flink beroerd van voelen!

    Beterschap!! (Koop spulletjes/creme voor je neus: die gaat heel schraal worden van het snuiten en het vegen.)

     
    • zeezicht

      februari 4, 2010 at 21:25

      Ik heb idd een virus en een allergie.
      Voor mijn neus gaat het wel meevallen, want die is al vrij.
      Juist dat ik me ziek voel en ik probeer mij warm te houden zodat het niet erger wordt.

       
  7. Heidi

    februari 5, 2010 at 16:42

    Beterschap dan maar! 🙂

     
  8. watervrouwtje

    februari 8, 2010 at 12:40

    een late reactie,ik hoop dat je die alsnog leest?allergie daar weet ik ook alles van,zo denk ik dat ik allergies ben tegen opstaan,want dan doe ik niet anders dan niezen,wat zou daar nu aan liggen,je houd het niet voor mogelijk,maar ‘smorgens nies ik er altijd lustig op los
    daaag

     
    • zeezicht

      februari 8, 2010 at 15:40

      De pilletjes hebben wel geholpen tegen het niezen, maar ik ben ermee moeten stoppen want er waren weer andere bijwerkingen. Zo is het altijd wel wat!

       

Geef een reactie

 
