RSS

Openingsdans?

15 Feb

Ik ken iemand die deze ‘plakker’ als openingsdans op zijn trouwfeest wilde. Stel je voor: i’m alone forever…

Na een fikse ruzie gaf hij voor de goede vrede maar toe en werd het… Duh van Peter Maffay… yakkie…

Ach ja, het huwelijk liep toch op de klippen. 😦

 
 

12 Reacties op “Openingsdans?

  1. annava

    februari 15, 2010 at 20:29

    haha. Triest idd

     
  2. tricky

    februari 15, 2010 at 22:00

    oh jee, dat is dan toch wel iemand met zeer zwarte humor hé?!
    waarom vind ik dat nu niet zo vreemd dat dat huwelijk alsnog op de klippen liep?!

     
    • zeezicht

      februari 15, 2010 at 22:09

      Niks humor, hij was gewoon gek op dat liedje en heeft niet op de tekst gelet.

       
  3. Elise

    februari 16, 2010 at 10:29

    Wie weet was dat I’m alone forever toch een voorteken? Hoe lang is dit koppel getrouwd geweest?:-)

     
  4. Menck

    februari 16, 2010 at 16:49

    Ik mag hopen dat het toeval is, maar op de dag dat je dit logje postte, overleed René Van Laere, de zanger van The Pickniks, op 87-jarige leeftijd.
    O ja: Peter Maffay zingt ‘Du’ en niet ‘Duh’.

     
    • zeezicht

      februari 16, 2010 at 19:23

      nee het was niet zomaar toeval, ik denk dat ik het ergens gelezen heb. Maar daardoor viel mij dat gebeuren weer in.
      Du of Duhuhu, maakt toch niet uit.:-)

       
  5. elke

    februari 17, 2010 at 11:03

    Ik hoorde ooit van een collega van mijn vader dat zij ‘One day I’ll fly away’ wilden maar de dj stak er een stokje voor.
    Enige jaren later kwam hij thuis van een buitenlandse reis in een leeg huis. Ze was weggevlogen. Echt gebeurd.

     
    • zeezicht

      februari 17, 2010 at 12:45

      zie je wel dat zulke dingen gebeuren hé! mijn verhaal is ook echt.

       
  6. De Repel

    februari 17, 2010 at 21:10

    Woehahahaha: akone forever op je trouwdag? Zou ik ook niet gepikt hebben! Grinnik!

     

Geef een reactie

 
