20 gedachten over “Hoe slecht weer ook mooi kan zijn.

  1. Och wat vreselijk mooi: zo helder ook die tweede regenboog. Wat heb je er schitterende foto’s van gemaakt!

    Je wist dat bij de buitenste regenboog de volgorde van de kleuren gespiegeld is?

  2. Somewhere over the rainbow… Het was het lijflied van mijn vader en ik denk er vaak aan als ik een regenboog zie.

    Al eens het effect bekeken van die foto’s als je ze zwart/wit maakt met de pc? Heb ik eens gedaan met een regenboog op het strand van Terschelling. Een mens denkt in eerste instantie dat er niet veel van gaat overschieten, maar het is speciaal…

    1. Oh, dat is ook een van mijn favoriete liedjes, ik krijg er steeds kippenvel van.

      Ik kan met mijn apparaat wel zwart-wit trekken, maar met de pc weet ik niet hoe het moet.
      Van fotoshop ken ik ook niets. In zwart-wit krijg je dan zeker een spel van licht en schaduw?

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.