Oei!!!

Mooi weer, zetel op het terras, kop koffie…

en de Knack.

Elke week krijg ik de Knack Van M., maar ik geraak meestal niet bijgelezen.

Naja… lezen… ik moet eerlijk bekennen dat ik verschillende artikels oversla, of diagonaal lees.

Maar er staan toch ook interessante dingen in die de moeite en de tijd waard zijn.

Op een moment dat ik verdiept ben in een column, doe ik een automatische beweging.

Tot mijn eigen verbazing zoekt mijn hand naar de muis om iets aan te klikken dat ik wil lezen.

Nee… zeg dat het niet waar is… na de muis-duim, nu de een of andere -itis!

Een muisklik in een tijdschrift… mwoehahahihi… waar gaat dit eindigen?Β  πŸ™‚ Toch geen vroege zonneslag zeker?

27 thoughts on “Oei!!!

  1. De macht der gewoonte, zeker? Of gewoon een grappige vergissing.
    Ach, de keren dat ik de televisie wilde afzetten met de looptelefoon zijn zelfs allang niet meer te tellen.

      1. en ik pakte de afstandbediener mee naar t werk in t gedacht dat het mijn rekenmachientje was…

  2. Zolang je maar niet de elctrische kookplaat probeert aan te steken met een gasaansteker… NaweeΓ«n van een vakantie waar ik met gas moest koken.

  3. Amai, ik breng ook behoorlijk wat tijd door achter het computerscherm, maar zover is het bij mij toch nog niet gekomen. Tijd om af te kicken van je computer, zo lijkt me.

Geef een reactie

