Altijd een beetje lente…

20 thoughts on “Altijd een beetje lente…

  1. Bij mij is de lente steeds van korte duur, want elke orchidee begeeft het hier na een tijdje. Ik vermoed dat ik ze op een plekje zet waar ze net iets te weinig licht krijgen, maar net op dat plekje vind ik ze mooi staan.

  2. Hahaha, zei ik dit weekend nog tegen mijn zus die twee orchideeën meebracht : nu mag je efkes stoppen met die orchideeën (ge wilt niet weten hoeveel ik er gekregen heb met dat ziekenhuis), maar jij bent nog veel erger.

    1. Ik heb er tien ofzo, maar toen ik op de markt een gele zag (zo had ik er nog geen) kon ik niet weerstaan. en als je een beetje past en schuift gaat er steeds nog eentje bij. 🙂

  3. Mooi! Te onzent is het evenzeer van dattem. Het zijn dan ook heerlijke, poepsimpele planten: niet te veel water, voldoende licht en de dorre stelen wegknippen. That’s about it.

  4. Oei. Het spijt me verschrikkelijk maar ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik orchideeën nooit mooi gevonden heb, en nu nog niet. Sorry voor het verpesten van de goeie gevoelens, maar smaken verschillen, ook in bloemen.

    1. mag ik je gerust stellen, Margo? Je verpest mijn goei gevoelens niet hoor, omdat jij je gedacht zegt?
      zo hou ik niet van snijbloemen, ik schenk er wel soms aan iemand anders, maar voor mijn eigen zal ik er nooit kopen.
      het is wel zo dat vroeger, toen de orchideeën zeldzaam waren, ik er al gek op was.
      tegenwoordig kom je ze overal tegen, wat bijna resulteert in een overaanbod! 🙂

Geef een reactie

