RSS

Wie zijn ze… waar komen ze vandaan… waar gaan ze naartoe?

10 Apr

Natuurlijk heb ik het over de pop-up winkels.

Vandaag staat het pand nog leeg en de volgende keer dat je er passeert… is het een bloeiende zaak…

Als paddenstoelen verrijzen ze, niet uit de grond, maar het klonk zo goed!

We hebben hier nu een bloemenzaak en toen ik eens ging kijken, herinnerde ik mij de beschrijving welke ik bij Menck gelezen had… bossen van vijftig witte tulpen, amaryllissen in brede kartonnen dozen… en alles vrij goedkoop! Ja, het leek te matchen, alleen de naam was niet hetzelfde. Deze winkel heet: bloemengigant.

20150125_113416

En dan onverwachts, verdwijnen ze weer… naar andere oorden?

 
5 reacties

Geplaatst door op april 10, 2015 in bloemen, bloggen, dagboek, foto's, lente, tulpen, Zonder categorie

 

5 Reacties op “Wie zijn ze… waar komen ze vandaan… waar gaan ze naartoe?

  1. Rob Alberts

    april 12, 2015 at 11:03

    Tulpen worden bijna het hele jaar verkocht.
    Zelf geniet ik vooral van het bloeiende speenkruid buiten.

    Vrolijke voorjaarsgroet,

     
    • zeezicht

      april 12, 2015 at 17:40

      Tulpen zijn zowat de enige snijbloemen waar ik geld aan uitgeef.
      Maar die pop-up winkels dat wordt de toekomst!
      De supergrote warenhuizen en shoppingcenters trekken niet meer zoveel aan.

      Groetjes terug en geniet maar van je tuin!

       
      • Rob Alberts

        mei 14, 2015 at 21:08

        Mijn tuin is nu aan het opbloeien.
        Het maakt mij ook weer vrolijk.

        Zonnige groet,

         
  2. Sheila @ beineffable.com

    december 1, 2015 at 09:16

    Haha.. wat grappig, ik heb me dat nou ook altijd afgevraagd. Hups.. .daar staat weer wat nieuws… en foetsie… weg zijn ze.

     

Geef een reactie

 
