Mannen vallen voor luxe-ondergoed.


Luxe-ondergoed, het werd lang geassocieerd met vrouwen en ragfijne beha’s. Maar ook voor de mannen zitten de luxe-onderbroeken van merken als Armani en D&G in de lift.

De fameuze Beckham-reclame, waarin hij halfnaakt een Armani-onderbroek showde, heeft daarbij geholpen, de cijfers zijn sindsdien met 150 % gestegen. D&G volgt met een stijging van 12 % op een flinke afstand.

Wereldwijd is de markt van ‘luxe-ondergoed’ zo’n dertig % gestegen.

Het publiek van deze onderbroeken zijn deze keer niet de jongeren, maar de volwassen mannen die hiermee willen aantonen dat ze zich verzorgen… en dat ze het kunnen betalen. Voor een luxe-onderbroek wordt toch algauw 30 € neergeteld.

Armani gelooft dat de onderbroek voor mannen kan worden, wat de handtas is voor de vrouwen: een modieus stuk dat je een bepaalde persoonlijkheid en een gevoel van luxe geeft.

(bron HLN.BE)

18 gedachten over “Mannen vallen voor luxe-ondergoed.

  1. Mjaaaaa, 30 euro voor een slip? Dat geef IK er zelfs niet aan 😀
    Nu… Blahman wilt wel degelijke kledij dus het mag wel iets meer kosten, ook zijn slipjes dus… maar met de moderne versies van Schiesser is hij ook al tevreden. Mag bovendien in de droogkast, supermakkelijk dus 😀

  2. ik koop mijn DIMS in de colruyt. Drie in een pakske. Geen idee wat ze kosten eigenlijk. Maar goede kwaliteit en ik ga er van uit dat ik in de colruyt ook een goede prijs betaal. Ik vermoed toch dat ik er drie heb voor minder dan de prijs van één zo’n luxeslip.

  3. @ blah
    Ja die superdeluxe zal wel voorbehouden zijn aan de ‘Beckhams’ van deze wereld. 30€ is inderdaad vrij duur.

    @ bart
    Zo kom ik nog ’t een en ’t ander te weten over jullie ondergoed.

  4. Het wordt omschreven als luxe ondergoed maar eigenlijk is
    het alleen maar stinkend duur ondergoed .
    (Let U vooral op de cryptische omschrijving).
    Dat de verkoop met 150% stijgt is betreurenswaardig.
    Misschien zijn het vooral vrouwen die onder invloed van deze campagne zulke gestoffeerde vijgenbladeren kopen voor hun man/minnaar/partner/vriend ?

  5. @ Bart – DIMs zijn niet goedkoop, joh. Maar best sexy. (Mijn mijnheer draagt ze ook. ;-))

    @ Zeezicht @ Menck – Zijn mannenslipjes niet altijd gevlekt? 😆

  6. Dju… ‘k heb hem net een paar pakskes van de Wibra gekocht. Van die aansluitende shortjes (dat zal waarschijnlijk wel weer een naam hebben) en ik vond ze best wat hebben.

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.